וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני פריז הטרילו את אמבפה, לאונרדו: "הוא השחקן הטוב בעולם"

עודכן לאחרונה: 21.12.2021 / 9:04

חבריו של הכוכב הקדישו לו חולצה עם הכיתוב "2050" בחגיגת יום ההולדת, ניימאר ומסי נעדרו מהתמונה הקבוצתית. לאונרדו אופטימי לגבי הישארותו

תקציר: טוטנהאם - ליברפול 2:2 (בלי שדר)/ספורט1

קיליאן אמבפה ממשיך לקרוע רשתות בליגה הצרפתית, כאשר מאחורי הקלעים נמשכים הדיבורים הבלתי פוסקים על עזיבה שלו לריאל מדריד. אחרי שהמעבר שלו לבלאנקוס טורפד ברגע האחרון בקיץ, הכוכב הצרפתי החל כנראה את עונתו האחרונה ואמש הוא גם חגג עם חבריו לקבוצה יום הולדת 23.

חואן ברנאט העלה לאינסטגרם תמונה מהחגיגה שערכו שחקני פריז לאמבפה, כאשר הם הקדישו לו עוגת ענק וגם חולצה עם הכיתוב: 2050, זאת כדי להטריל אותו ולנסות לדרבן אותו לחתום על חוזה חדש במועדון. בין השחקנים שהופיעו בתמונה החגיגית היו סרחיו ראמוס, קיילור נבאס ומרקו וראטי. אלא שבלטה היעדרותם של ניימאר והארגנטינאים ליאו מסי, אנחל די מריה, מאורו איקרדי ולאנדרו פארדס. השחקן הצרפתי היחיד שהופיע בתמונה אגב, היה אלכסנדר לטלייה, השוער המחליף.

קיליאן אמבפה יום הולדת. מתוך טוויטר, צילום מסך
איפה היו מסי וניימאר?/צילום מסך, מתוך טוויטר

מי שהקדיש לאמבפה ברכה מיוחדת היה לא אחר מאשר פלה, שכתב בטוויטר: "תרים את הראש, קיליאן. אתה מתחיל יום ראשון של מסע חדש".

אבל האם אמבפה יישאר בפריז סן ז'רמן? הסיכויים לכך נראים קטנים מאוד כרגע, אבל לאונרדו האיש המקצועי החזק במועדון עדיין מאמין שזה אפשרי. הברזילאי התייחס לאפשרות הזו ואמר לתקשורת בצרפת: "זה מצב מסובך מאוד, אבל אני חושב שעדיין יש סיכוי טוב שהוא יחתום על חוזה חדש במועדון".

לאונרדו, שבמועדון שלו משחקים גם מסי וניימאר, הצהיר ש"אמבפה הוא השחקן הטוב בעולם. אנשים חושבים שאני אומר את זה כי אני רוצה להחתים אותו על חוזה חדש, אבל זה לא המצב. זה גדול יותר ממה שהמועדון רוצה. בגיל 23, לקיליאן יש כבר מורשת מרשימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully