וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגשים חלום: סטיב קר מונה רשמית למאמן נבחרת ארצות הברית

עכשיו זה רשמי: אחרי מספר שבועות שזה היה באוויר, מאמן גולדן סטייט הוכרז כמי שיוביל את ה"דרים טים" במשחקים האולימפיים בקיץ 2024 בפריז

דני אבדיה אחרי שיא הדקות העונתי שלו מול יוטה/האתר הרשמי של הוויזארדס

זה מספר שבועות שבארצות הברית מדווחים על הבחירה בסטיב קר למאמן הבא של נבחרת ארצות הברית בכדורסל, אבל הערב (שני) זה הפך לרשמי. קר, מאמן גולדן סטייט ווריורס ומי ששימש כעוזרו של גרג פופוביץ' במשחקים האולימפיים הקיץ בטוקיו, מונה רשמית ויוביל את ה"דרים טים" באולימפיאדה בפריז בקיץ 2024.

קר יהיה המאמן הראשי ויזכה לסיוע מעוזריו, מאמן פיניקס מונטי וויליאמס, מאמן מיאמי אריק ספולסטרה ומאמן המכללות מארק פיו. "לאמן את נבחרת ארצות הברית זו אחריות גדולה, כזו שדורשת עבודת צוות ומחויבות גדולה מצד כולם, ולא יכולתי לבקש צוות יותר טוב מזה שיעזור לי", החמיא קר לצוותו החדש והצהיר: "המטרה היא לזכות ולעשות את ארצות הברית גאה בנו. נעבוד קשה בשביל זה".

סטיב קר מגשים את חלומו להוביל את נבחרת ארצות הברית

קר בן ה-56 זכה עם ארצות הברית בזהב האולימפי בקיץ האחרון כעוזרו של פופוביץ', אך בנוסף הוא חגג זכייה גם כשחקן הנבחרת באליפות העולם ב-1986. כידוע, יש לו ברזומה גם שלוש אליפויות NBA כמאמן הווריורס וחמש בטבעות כשחקן - שלוש אליפויות עם שיקגו בולס הגדולה ועוד שתיים עם סן אנטוניו ספרס. בעבר, כשנשאל על האפשרות שיחליף את פופוביץ' וימונהל מאמן ה"דרים טים", טען שזו תהיה עבורו הגשמת חלום. בקרוב הוא גם יוצג במסיבת עיתונאים חגיגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully