וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיועד: סטיב קר צפוי להתמנות למאמן נבחרת ארצות הברית

מאמן גולדן סטייט, ששימש כעוזרו של גרג פופוביץ' במשחקים האולימפיים הקיץ בטוקיו, יוכרז בקרוב כמאמן הראשי, עוזריו יהיו מונטי וויליאמס, אריק ספולסטרה ומארק פיו

סטיב קר היה שותף לשתיים מקבוצות הטובות בהיסטוריית ה-NBA, הן כשחקן שיקגו בולס בשנות התשעים והן כמאמן גולדן סטייט וורייורס בשבע השנים האחרונות, וכעת הוא צפוי לציון דרך משמעותי נוסף בחייו. לפי הפרסומים הערב (שישי) בארצות הברית, הוא יהיה מאמנה הבא של נבחרת ה"דרים טים" האמריקאית.

קר יחליף בתפקיד את גרג פופוביץ' הוותיק, מאמן סן אנטוניו ספרס זה עשרות שנים ומי שבמקביל גם שימש כעוזר מאמן נבחרת ארצות הברית וב-2016 שודרג למאמן הראשי שלה, ואיתה זכה גם במדליית הזהב במשחקים האולימפיים בטוקיו בקיץ האחרון.

סטיב קר, מאמן גולדן סטייט. רויטרס
הודעה רשמית צפויה בקרוב. סטיב קר/רויטרס

עוד לפי הפרסומים, לקר יצטרפו בצוות החדש של נבחרת ארצות הברית גם מאמן פיניקס סאנס מונטי וויליאמס, אריק ספולסטרה ממיאמי היט וכן מאמן המכללות מארק פיו, שישמשו כעוזריו.

לפי עיתונאי ESPN, אדריאן ווז'נרובסקי שחשף את הסיפור הערב, הודעה רשמית על מינוי קר וצוותו צפויה בקרוב. קר בן ה-56 כבר שימש כעוזרו של פופוביץ' באליפות העולם ב-2019 וגם במשחקים האולימפיים האחרונים בטוקיו. כשחקן הוא גם היה שותף לזכייה באליפות העולם ב-1986.

קר, שזכה בחמש טבעות אליפות כשחקן וזכה גם כמאמן שלוש פעמים באליפות, כבר הביע בעבר את רצונו להתמנות למאמן הראשי של ארצות הברית: "כמובן שאהיה מעוניין אם יציעו לי, מי לא יהיה?", תהה כשנשאל על כך בפעם האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully