וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-25 אלף יורו רק על אבוקות: עונשים קשים למכבי חיפה ולמכבי ת"א

עודכן לאחרונה: 20.12.2021 / 19:22

ועדת המשמעת של אופ"א קנסה את הנציגות הישראליות בקונפרנס ליג בעקבות התנהגות האוהדים במשחקים נגד סלביה פראג בצ'כיה ומול לאסק לינץ בבלומפילד

הגרלת שמינית גמר גביע המדינה בכדורגל 2021/22/צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

שלב הבתים של הקונפרנס ליג כבר הגיע לסיומו, אבל רק הערב (שני) פרסמה ועדת המשמעת של אופ"א את עונשי הקבוצות משני המחזורים האחרונים. בין המועדונים שנקנסו נמצאים גם מכבי תל אביב ומכבי חיפה.

כזכור, גם במשחק של מכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד נגד לאסק לינץ וגם במשחק של מכבי חיפה בצ'כיה נגד סלביה פראג, שני מפגשים שנערכו בחודש שעבר, האוהדים הצהובים והירוקים הבעירו את היציעים עם אבוקות ורימוני עשן. לכן, המועדונים נקנסו בחומרה על ידי ועדת המשמעת של אופ"א.

אוהדי מכבי תל אביב. רויטרס
המשחק אפילו נעצר למספר דקות. אוהדי מכבי ת"א נגד לאסק/רויטרס

האלופה מהכרמל נקנסה בסך הכל ב-26,250 אלף יורו בעקבות התנהגות הקהל בצ'כיה. הירוקים נקנסו ב-6,000 יורו בגין השלכת חפצים לכר הדשא וב-20,250 יורו על הדלקת האבוקות ביציעים, עונש חמור מכיוון שגם במשחק בברלין נגד אוניון הדליק הקהל הירוק עשרות אבוקות. מכבי חיפה, כידוע, לא עלתה לשלב הבא.

באשר למכבי תל אביב, היא נקנסה ב-12 אלף יורו רק על חסימת המעברים ביציעים ובנוסף ב-5,000 יורו נוספים בעקבות הדלקת האבוקות במשחק שהסתיים עבורה ב-1:0 דרמטי ללאסק לינץ משער בדקה ה-89, הפסד שקבע כי הצהובים יעלו לשלב הפלייאוף מהמקום השני וכידוע ישחקו ב-17 וב-24 בפברואר נגד פ.ס.וו איינדהובן של ערן זהבי על הזכות להתמודד בשמינית הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully