וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "המשחק האחרון לא התאים כדי לשתף את שהר, בהמשך הכל פתוח"

עודכן לאחרונה: 20.12.2021 / 15:07

לפני הפועל חדרה (שלישי, 20:30 בספורט4), מאמן מכבי חיפה התייחס לכך שהחלוץ לא שיחק בגביע והחמיא ליריבה: "לא סתם נמצאת בצמרת". סאן מנחם ייעדר. מנחם קורצקי: "חד משמעית זה המשחק הכי קשה שיש"

מחזור 14הסתיים21/12/2021
מכבי חיפה
  • דוד (34)
0:1
    הפועל חדרה
    תקציר: מכבי חיפה - הפועל ירושלים 0:2/ספורט1

    מכבי חיפה

    כשהיא סופרת שישה ניצחונות רצופים במסגרות המקומיות, מכבי חיפה תנסה להמשיך במומנטום כשתארח את הפועל חדרה מחר (20:30, ישיר בספורט4) את הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-14 בליגת העל. בסיבוב הראשון, הקבוצה של מנחם קורצקי סחטה 0:0 נגד הירוקים, שיקוו להשיג שלוש נקודות הפעם כדי להישאר צמודים להפועל באר שבע בצמרת הטבלה.

    המגן השמאלי סאן מנחם לא כשיר וייעדר גם מחר. בחיפה ניסו להכשיר את מנחם, אך הוא טרם הצליח לחזור לאימונים ובקבוצה מקווים שיהיה כשיר למשחק הבא מול בני סכנין. מי שימשיך לקבל את הקרדיט במקומו של מנחם הפצוע הוא רז מאיר, כשההתלבטות היא האם לפתוח בצד ימין עם ריאן סטריין שחוזר בהדרגה מפציעה או שמא לתת לחוסה רודריגס להמשיך כמגן ימני. מי שיחזרו להרכב הם צ'ארון שרי וג'וש כהן, כמו גם דין דוד שיפתח בחוד.

    אגב, בקבוצה חוששים מאוד ממזג האוויר, בהבנה שהרוחות ומצב הדשא ימנעו מהם לפתח משחק שוטף כפי שהקבוצה רגילה, אך הבהירו שהדבר לא מהווה תירוץ: "אנחנו כעת במאבק בצמרת וחייבים כל נקודה", אמר שחקן בקבוצה".

    בן שהר (מימין), סאן מנחם, רמי גרשון, עומר אצילי שחקני מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
    עדיין לא חוזר. סאן מנחם/מאור אלקסלסי

    המאמן ברק בכר אמר לקראת המשחק: "אנחנו משחקים נגד קבוצה שלא סתם נמצאת בצמרת, שלא ניצחנו בסיבוב הראשון ומאוד התקשינו נגדה ויכולנו להפסיד. נצטרך להמשיך את המומנטום גם מהליגה וגם מהגביע. בגביע עשינו משחק טוב, למרות שהצלחנו לגמור אותו רק בסוף. ייצרנו המון מצבים וזו תהיה המטרה גם למשחק הזה".

    מאמן האלופה התייחס לאי שיתופו של בן שהר במשחק הגביע נגד הפועל ירושלים, בו פתח עם מספר מחליפים וביצע רוטציה: "כל משחק לגופו, אני עושה את מה שמתאים לאותו משחק לפי איך שהוא מתפתח, ובמשחק הזה לא יכולתי לשלב אותו. במבט קדימה, הכל פתוח לכולם".

    שון גולדברג דיבר גם הוא לקראת המשחק: "יש כאן חבורה מלוכדת, לפני שאנחנו בכלל שחקנים על המגרש אנחנו חברים, זה דבר שמשפיע ונותן לכל אחד את היכולת להראות מה שהוא יודע. התלכיד הזה יוצר פה משהו שמראה שכולם יכולים לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. אני שמח מאוד שאנחנו נראים טוב גם בפן האישי וגם בפן הקבוצתי".

    הרכב משוער: ג'וש כהן, חוסה רודריגס, בוגדן פלאניץ', שון גולדברג, רז מאיר, עלי מוחמד, מוחמד אבו פאני, צ'ארון שרי, עומר אצילי, דולב חזיזה, דין דוד.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

    בשיתוף אאורה נדל"ן
    ברק בכר מאמן מכבי חיפה. יוטיוב, צילום מסך
    "כל משחק לגופו". ברק בכר/צילום מסך, יוטיוב

    הפועל חדרה

    הפועל חדרה טיילה ביום שבת בגביע עם שישייה נגד מ.ס.טירה, אך תחזור מחר למאבקים בליגת העל ותצא למשחק חוץ קשה במיוחד, נגד האלופה מכבי חיפה. המאמן מנחם קורצקי, שנתן בגביע מנוחה לשחקנים רבים, יחזור מחר להרכב החזק שלו וככל הנראה יפתח במערך של שלושה בלמים, כאשר וויסאם רבאח ששיחק כמגן שמאלי במשחקים האחרונים, ישוב לעמדת הבלם איבאילו מרקוב יחזור לעמדת המגן השמאלי.

    השוער רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, עידו לוי, מוחמד אוסמן שקיבלו מנוחה בגביע, יחזרו להרכב וגם תמיר גלזר, שסיים לרצות עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים, מועמד לפתוח מחר. בחלק הקדמי נראה שמקומם של מקסים פלקושצ'נקו ושובל גוזלן מובטח וההתלבטות היא בין גוסטבו מרמנטיני ועומר פדידה.

    "זה חד משמעית המשחק הכי קשה שיש", אמר המאמן מנחם קורצקי לקראת המשחק, "יודעים שמכבי חיפה נמצאת בכושר הכי טוב מבחינה התקפית ומבחינת היציבות, כך שמצפה לנו משחק קשה. אנחנו ננסה לבוא ולהכתיב את הקצב הנכון מבחינתנו, נבוא הכי מוכנים שאפשר כדי לנסות להפתיע".

    הרכב משוער: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, וויסאם רבאח, עידו לוי, ג'ונתן סיסה, איבאילו מרקוב, תמיר גלזר, מוחמד אוסמן, מקסים פלקושצ'נקו, גוסטבו מרמנטיני, שובל גוזלן.

    מאמן הפועל חדרה מנחם קורצקי. ברני ארדוב
    מקווה להפתיע את מכבי חיפה בביתה. קורצקי/ברני ארדוב

    טריוויה

    * מכבי חיפה עם חמישה ניצחונות ליגה רצופים - הרצף הכי טוב של קבוצה כלשהי העונה. בעונה הקודמת היו לה שמונה ניצחונות רצופים בערך באותו שלב, כשהאחרון שבהם היה 0:1 ביתי על הפועל חדרה.

    * הפועל חדרה היא הקבוצה היחידה העונה ששמרה על רשת נקייה מול מכבי חיפה, עם ה-0:0 במחזור הראשון. מאז הירוקים כובשים בכל מחזור ומציגים את ההתקפה הטובה בליגה עם 32 שערים.

    * חדרה עם 10 שערי ליגה עד כה, ורק שניים מהם היו בחצי השעה האחרונה - פחות מכל קבוצה אחרת.

    * דין דוד, שכבש בשבת גם בגביע, מצא את הרשת בכל אחד מחמשת הניצחונות הללו. זה רצף הכיבושים הכי טוב בקריירה שלו.

    * ברק בכר עדיין לא הפסיד כמאמן מול הפועל חדרה. יש לו שבעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דוד פוקסמן
    אצטדיון: חיפה
    קהל: 16126

    משחקי המחזור ה-14:

    שלישי, 19:00: הפועל ירושלים - הפועל נוף הגליל
    שלישי, 19:15: מכבי נתניה - הפועל חיפה (ספורט1)
    שלישי, 19:45: מ.ס. אשדוד - הפועל תל אביב (ספורט3)
    שלישי, 20:30: מכבי חיפה - הפועל חדרה (ספורט4)

    רביעי, 19:00: עירוני קרית שמונה - מכבי פתח תקוה
    רביעי, 20:00: מכבי תל אביב - בני סכנין (ספורט3)
    רביעי, 20:30: הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      4
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully