וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ' מצפה להרבה יותר ממכבי תל אביב. מרבית החולים לא כשירים לסכנין

20.12.2021 / 7:09

המאמן החדש הבהיר לשחקניו שהוא לא מסופק מרמת האינטנסיביות, ויודע שמול סכנין יהיה סיפור אחר: "אל תיתנו ליריבה להרגיש נוח מולנו". חמישה מתוך ששת החולים יחסרו גם למשחק הבא

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל מרמורק 0:4/ספורט1

למרות הניצחון 0:4 על הפועל מרמורק וההעפלה לסיבוב הבא של גביע המדינה, מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ' לא היה מרוצה לגמרי מהמשחק אמש (ראשון) בבלומפילד. המאמן הסרבי שהדריך את הקבוצה במשחק הבכורה שלו אמנם יכול לסמן וי על המשחק הראשון בדרך להגנה על תואר גביע המדינה, אבל הוא היה מספיק ישר אמש בסיום המשחק כדי לדבר על כך שהוא רוצה לראות מכבי תל אביב יותר אינטנסיבית, יותר לוחצת וחוטפת כדורים ויותר איכותית בהתקפה. קרסטאיץ' אמר אתמול לשחקנים: "אתם צריכים להפנים שלכל משחק מולכם תגענה קבוצות עם מוטיבציית שיא כדי לנצח את מכבי תל אביב. מכבי תל אביב היא שם גדול באירופה, אז בטח בישראל וכל קבוצה שתבוא לשחק מולכם, תגיע בשגעון לנצח ולהתפרסם אחרי זה. אנחנו לא יכולים להרשות לשום קבוצה להרגיש נוח נגדנו".

מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
מצפה הרבה עבודה. קרסטאיץ'/אריאל שלום

קרסטאיץ' כבר מסתכל קדימה למשחק מול בני סכנין מחרתיים שיהווה סוג של מבחן עבור מכבי תל אביב החדשה. אמנם הסרבי עדיין לא הדריך את הקבוצה אפילו שבוע, אבל המשחק אמש לא היווה שום אתגר למכבי תל אביב ולעומת זאת ברור לכולם במועדון שבני סכנין ביום רביעי זה כבר יהיה סיפור אחר.

שחקני מכבי תל אביב. אריאל שלום
לא מבחן אמיתי. מכבי תל אביב/אריאל שלום

מי שיחסירו כמעט בוודאות את המשחק מול בני סכנין הם השחקנים שחלו בסוף השבוע האחרון. חמישה מתוך השישה: דן ביטון, אופיר דוידזאדה, אנריק סבוריט, שרן ייני ועידו שחר בספק רב גם למשחק מחרתיים. לעומתם טל בן חיים כבר חש אתמול הרבה יותר טוב והגיע לבלומפילד למשחק לצפות מהיציע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully