וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקסנבוים: "לא אשאר בהפועל תל אביב אם העשייה לא תהיה לטעמי"

המנהל המקצועי של האדומים, שרשמית יחל את תפקידו בעונה הבאה, סיפר ב-103FM כי היה מעורב במינוי קובי רפואה למאמן: "הבעלים לא תמיד התנהלו בצורה הכי חכמה, בגלל זה לוקחים מנהל שמקבל החלטות"

תקציר: הפועל תל אביב - בני יהודה 3:1/ספורט1

שעה קלה לפני הצגתו הרשמית של קובי רפואה כמאמן הפועל תל אביב, התראיין בתכנית הספורט ב-103FM המנהל המקצועי החדש של המועדון, עומר בוקסנבוים, עליו הכריזו האדומים רשמית כמי שיאייש את התפקיד החל מהעונה הבאה.

בעלי המועדון הודו כי לבוקסנבוים היה חלק בפיטורי ניר קלינגר בתחילת השבוע וכמובן שגם בהחלטה להחזיר את קובי רפואה לקדנציה נוספת כמאמן הקבוצה, ועל כך הוא אמר היום בתכנית הרדיו: "הבעלים דיברו איתי על המינוי ושאלו אותי מה דעתי. אמרו לי שסוגרים עם רפואה לחצי שנה, ביקשתי לדבר איתו לפני החתימה, הייתה בינינו שיחה טובה. כרגע זו החלטה של ההנהלה ביחד איתי. אטביע את חותמי כשהקבוצה תצליח, ואם אצליח עם קובי אז הכל בסדר, המטרה צריכה להיות משותפת".

עומר בוקסנבוים עם איציק ניסנוב הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"דברים יהיו לפי טעמי, אחרת לא אהיה". בוקסנבוים במסר לניסנובים/ברני ארדוב

על מצבה של הפועל תל אביב בימים אלה, אמר: "אני אופטימי, לגמרי. תדמיתה של הפועל לא טובה, כשניהלתי את מחלקת הנוער היא פעלה בצורה מאוד נקייה ומקצועית, ואני בטוח שגם בבוגרים תופתעו לגלות שהבעלים לא מכתיבים שום דבר, הם לא תמיד התנהלו בצורה הכי חכמה, אך יחסית לשאר המועדונים בארץ הפועל תל אביב מאוד נקייה ונורא נעים ונוח לעבוד בה".

על הבעיות בהפועל תל אביב הוסיף: "היו הרבה דברים שלא היו צריכים להיות, גם הבעלים מודעים לכך, אך גם בגלל זה לוקחים מנהל מקצועי ושמים אותו לקבל החלטות. כשיש ארבעה בעלים יש ארבע דעות וזה קצת בעייתי, כשתהיה כתובת זה יהיה קל יותר. לא מניעים אותי אגו וכוח, אלא שיהיה טוב להפועל. אם תהיה עשייה שלא לטעמי אז זה לא יקרה, ואם זה יקרה אז אני לא אהיה, והכל טוב. דברים יהיו לפי טעמי. השאיפה שלי היא כמה שיותר לשלב שחקנים צעירים, אך שהקבוצה הבוגרת תהיה קבוצה מנצחת. יש פה פוטנציאל גדול, זה מועדון נהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully