וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וחוזר חלילה: רפואה, קלינגר והשיטה הקבועה של בעלי הפועל תל אביב

20.12.2021 / 9:30

הפיטורים של ניר קלינגר הם חלק מנהלי העבודה הקבועים בהפועל תל אביב, כאשר הבעלים מריחים את מחאת הקהל מתקרבת לביתם ומנסים לרצות את האוהדים. כשקובי רפואה יעבור זובור נוסף, אל תתפלאו אם קלינגר שוב ייקרא לדגל

תקציר: הפועל תל אביב - בני יהודה 3:1/ספורט1

אף אחד בהפועל תל אביב לא הופתע אתמול (ראשון) כשניר קלינגר נקרא אחרי האימון לשיחה עם איציק ניסנוב והמנכ"לית אודליה פרידמן. מה שהתחיל בהצהרות על מינוי עומר בוקסנבוים למנהל מקצועי בעונה הבאה והמשיך ברמזים ברורים דרך מקורבים, הגיע אתמול לסיומו. אם ניר קלינגר היה מנצח את הפועל ירושלים או עובר שלב בגביע, זה יכול היה להימשך עוד כמה חודשים, אך לא מעבר לכך. כי כאשר מגיע הרגע שאתה לא מתאים לאג'נדה של הניסנובים, אתה בחוץ.

וזה לא חדש. גם במהלך העונה שעברה קלינגר היה בדרך הביתה ולשינויים בקיץ, אך חצי העונה המצוינת לא אפשרה את הפרידה. קלינגר הוא אוטוריטה, הוא לוקח את כל המערכת עליו ומנהל אותה, בכל הרבדים, כולל רכש וקבלת החלטות, וזה פחות מתאים להנהלת האדומים. הם צריכים מישהו משלהם, שיהיה לו קול אבל שיידע לקבל הנחתות. עומר בוקסנבוים היה מעורב אתמול בהחלטות, סיפר להנהלת המועדון על האופציות המועדפות עליו וגם עשה בדיקות, אך בסופו של דבר ההחלטה הייתה רק של הבעלים, וזה אומר הכל.

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
עשה הרבה טעויות, אבל גם קורבן של הנסיבות. קלינגר/דני מרון

הבסיס לכל הפעולות הללו זה הקהל. הבעלים מותחים את החבל עד אשר מבינים שמחאת הקהל בדרך לפתח ביתם ומנסים לרצות. העניין הוא שזה לא תורם יותר מדי להפועל תל אביב. לקובי רפואה היו קדנציות לא רעות בכלל בהפועל תל אביב, אך מדוע הוא הועזב? כי זה לא התאים לאג'נדה. הבעלים היו מתווכחים איתו על שחקנים, הרכבים, בפעם האחרונה טענו שהסתכסך עם כל עובד אפשרי במועדון וכך אי אפשר לעבוד במערכת.

למעשה, זו תהיה קדנציה שלישית של רפואה, ואין אחד שחושב שהפעם זה ייגמר אחרת. מבחינת רפואה הוא חי עם זה בשלום. הוא אוהב לעבוד בהפועל תל אביב ורעב למקצוע, אך אין יסוד סביר להניח שהפעם הקדנציה שלו תסתיים אחרת. מה שהיה הוא שיהיה. המאמנים הם עוברים ושבים בהתאם ליחסים בעלים-אוהדים, ולא מעבר לכך.

עוד בוואלה!

רשמית: רפואה מונה למאמן הפועל תל אביב במקום קלינגר

לכתבה המלאה
קובי רפואה מאמן עירוני קרית שמונה. ., אריאל שלום
גם הוא לא יופתע אם זה ייגמר בזובור. רפואה/אריאל שלום, .

הפועל תל אביב של קלינגר יכלה להעפיל לפלייאוף העליון, גם רפואה עוד יוכל להעפיל לפלייאוף העליון ולממש חוזה לעונה נוספת, אך זה קצה גבול היכולת של המועדון. הבעיה היא שכדי לשמור את הקהל מייצרים רף ציפיות אחר. כל שחקן שמגיע הוא "רכש גדול" שאמור "להביא את האדומים למקום אחר", כשבפועל הקבוצה מאוד בינונית.

אף אחד לא חף מטעויות אך בסך הכל האדומים במקום שהם צריכים להיות בו. יכול להיות שקלינגר מיהר עם ההחלטה להחתים שחקן כמו לוסיו וההתקפה נפגעה, מאמנים עושים טעויות (בדיוק כמו שהוא המאמן היחיד בארץ שהתעקש על פארליי רוסה, שהתגלה כהברקה) אך איפה הבעלים שבעמדת הבלם התעקשו לא לשלם על בלם מנוסה ולהחתים את טראורה כי הוא זול, ולא ידעו לסגור את הקצוות עם בן שהר במשך חודשיים? את האמת אי אפשר לעוות, בסופו של יום היא מתיישרת לך מול הפנים. אז כעת קלינגר בבית ורפואה על הקווים, לא נתפלא אם בפעם הבאה שיתבצע הזובור לרפואה, קלינגר יהיה זה שייקרא לדגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully