וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: קובי רפואה מונה למאמן הפועל תל אביב

עודכן לאחרונה: 19.12.2021 / 18:41

קדנציה שלישית במתחם חודורוב: אחרי הפיטורים של קלינגר, ההנהלה והמאמן מיצו את המו"מ במהירות. רפואה יוצג מחר ויעמוד על הקווים כבר ביום שלישי במשחק הליגה נגד אשדוד

תקציר: הפועל תל אביב - בני יהודה 3:1/ספורט1

עידן חדש בהפועל תל אביב: קובי רפואה מונה היום (ראשון) למאמן האדומים בפעם השלישית ויחליף בתפקיד את ניר קלינגר שפוטר מוקדם יותר מתפקידו בעקבות התוצאות המאכזבות בליגה וההדחה מהגביע על ידי בני יהודה. במתחם חודורוב החליטו לא לבזבז זמן, בטח לא כשהלו"ז כל כך צפוף ובששת הימים הקרובים יש לקבוצה שני משחקי ליגה, ביום שלישי אצל מ.ס. אשדוד וביום שבת נגד עירוני קרית שמונה. רפואה הגיע לפגישה בוולפסון ומיד לאחריה יצאה הודעה על סיכום עם המאמן, שחתם עד תום העונה ויוצג מחר (19:30) במסיבת עיתונאים. רפואה יעמוד על הקווים כבר במשחק הליגה נגד אשדוד.

קובי רפואה מאמן עירוני קרית שמונה. דני מרון
עוד קדנציה באדום. קובי רפואה/דני מרון

רפואה בן ה-47 אימן את הפועל תל אביב תחילה מאוקטובר 2017 עד נובמבר 2018. הוא העלה אותה בחזרה לליגת העל, אבל אחרי פתיחה לא מוצלחת בעונה לאחר מכן, פוטר. אופיר חיים מונה במקומו, אבל הקבוצה המשיכה להידרדר ורפואה שב לעמוד על הקווים כחודשיים אחרי שפוטר. בתום אותה עונת 2018/19 יחסיו עם ההנהלה עלו על שרטון והוא פוטר פעם נוספת, כשהצדדים אף פונים לבוררות.

רפואה שימש כמאמנה של עירוני קרית שמונה מאוקטובר 2019 עד תום העונה שעברה, בה הצליח להצעיד את הקבוצה לפלייאוף העליון באופן מפתיע. לפני כמה שבועות הוא הוזכר כמועמד לחזור לקבוצה מהצפון, אבל החליט לדחות את ההצעה וסלובודן דראפיץ' קיבל את הג'וב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully