וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה נגד בית"ר ירושלים בשמינית, מכבי תל אביב בקרית שמונה

הגרלה מסקרנת במיוחד: האלופה תארח את הקבוצה מהבירה, מחזיקת הגביע תצא לצפון ומוליכת הליגה הפועל באר שבע תתארח אצל מכבי נתניה. אום אל פאחם נגד הפועל חיפה, חדרה מול סכנין

הגרלת שמינית גמר גביע המדינה בכדורגל 2021/22/צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

הגרלת שמינית גמר גביע המדינה נערכה היום (שני) בתא הכבוד של אצטדיון רמת גן, בהשתתפות 10 קבוצות מליגת העל, ארבע מהלאומית ושתיים מליגה א' - וסיפקה מפגשים מסקרנים במיוחד, שייערכו מה-10 ועד ה-13 בינואר.

לא מעט מפגשים בין קבוצות ליגת העל לפנינו, כשבמוקד המשחקים בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים (מפגש נוסף לירוקים מול קבוצה מהבירה אחרי שעברו את הפועל ירושלים בשבת), בין מכבי נתניה להפועל באר שבע ובין עירוני קרית שמונה למכבי תל אביב.

עוד בין המפגשים על טהרת ליגת העל, הפועל חדרה תארח את בני סכנין ומאמנה שרון מימר. קבוצות הליגה הבכירה הנוספות שהוגרלו הן הפועל חיפה שתתארח אצל הפועל אום אל פאחם ומכבי פתח תקוה שתתארח אצל אחי נצרת.

מן העבר השני, בני יהודה מהליגה הלאומית, שהדיחה את הפועל תל אביב, תארח את מכבי שעריים מליגה א'. מכבי קביליו יפו, גם היא נציגה מהליגה השלישית, תתארח אצל אדומים אשדוד מהלאומית.

הגרלת שמינית גמר גביע המדינה בכדורגל. יותם רונן
16 נותרו במירוץ להנפת גביע המדינה/יותם רונן

הגרלת שמינית גמר גביע המדינה במלואה

מכבי אחי נצרת - מכבי פתח תקוה

הפועל חדרה - בני סכנין

אדומים אשדוד - מכבי קביליו יפו

מכבי נתניה - הפועל באר שבע

מכבי חיפה - בית"ר ירושלים

הפועל אום אל פאחם - הפועל חיפה

הפועל קרית שמונה - מכבי תל אביב

בני יהודה - מכבי שעריים

עוד בוואלה!

בני יהודה חוגגת: "ידענו שאפשר לסמוך על אבוקסיס, עטר שחקן של ליגת על"

לכתבה המלאה
הפתקים של מכבי חיפה, בית"ר ירושלים בהגרלת גביע המדינה. יותם רונן
משחק גדול בכרמל. מכבי חיפה מול בית"ר ירושלים/יותם רונן

טריוויה

* בית"ר ירושלים זכתה בגביע ב-2009 עם ניצחון 1:2 בגמר על מכבי חיפה. מאז נפגשו הקבוצות עוד פעמיים בגביע, ובשני המקרים הירוקים ניצחו: 0:3 ברבע הגמר ב-2013 ו-1:2 בסיבוב ח' ב-2016.

* עירוני קרית שמונה מעולם לא ניצחה את מכבי תל אביב בגביע. הצהובים ניצחו ברבע הגמר ב-2015 (0:3 בבית אחרי 1:1 בחוץ), בשמינית הגמר ב-2004 (0:4 בחוץ), ברבע הגמר ב-2002 (0:6 בבית) וגם בשמינית הגמר ב-1975 (בפנדלים אחרי 1:1 ב-120 דקות בחוץ).

* זו הפעם השלישית בארבע העונות האחרונות שמכבי נתניה והפועל באר שבע נפגשות בגביע. נתניה ניצחה בפנדלים בשמינית הגמר ב-2019 והמשיכה עד לגמר, ובאר שבע ניצחה 1:2 בשמינית הגמר ב-2020 והמשיכה עד להנפה.

* בני סכנין והפועל חדרה נפגשו בגביע בעונה שעברה, סכנין ניצחה 0:3 בסיבוב ח'.

בני יהודה נגד מכבי שעריים, הגרלת שמינית גמר גביע המדינה בכדורגל. יותם רונן
מי מהן תהיה ברבע הגמר? בני יהודה נגד מכבי שעריים/יותם רונן

תגובות להגרלה

עוזר מאמן מכבי חיפה, גיא צרפתי: "אני חושב שמשחק בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים בכל מסגרת ובכל שלב הוא תמיד גדול. יש היסטוריה גדולה בין המועדונים ובטוח שיהיה המון קהל. אנחנו ממשיכים עם הגרלות מאיזור 02 - אחרי הפועל ירושלים, אנחנו מול בית"ר. היו הרבה קבוצות טובות וחזקות בהגרלה, אבל ברור שאנחנו מרגישים טוב בבית וחשוב לנו שזה אצלנו בבית".

עוזר מאמן הפועל באר שבע, אריק בנדו אמר לאחר ההגרלה: "מכבי נתניה קבוצה טובה וצריך לנצח יריבות קשות כדי לקחת את הגביע. גם בליגה לא קל איתם, יהיה משחק מעניין. גם אנחנו קבוצה טובה ויהיו משחקים אטרקטיביים בשלב הזה. אני מקווה להוסיף גביע לארון האישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully