וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורי ורוקאביציה יחזרו להרכב ב"ש; דגני, קריאף וינקוביץ' בבית"ר

המוליכה עשויה להגיע למשחק מול בית"ר מהמקום השני (ד', 20:30): לופס החלים מקורונה אך לא יפתח, יחזקאל יועדף על פני אנסה. בירושלים: גם גרצ'קין יחזור ל-11 של מזרחי, אוחנה לסגל

מחזור 14הסתיים22/12/2021
הפועל באר שבע
  • ויטור (16)
  • רוקאביצה (62)
  • שכטר (81)
1:3
  • (68) הרמן
בית"ר ירושלים
תקציר: בית"ר תל אביב בת ים - הפועל באר שבע 3:0/ספורט1

הפועל באר שבע

כשם שידעו לפתוח את העונה בהצלחה עם ניצחון חוץ בטדי על בית"ר ירושלים במחזור הראשון, רוצים בהפועל באר שבע לפתוח ברגל ימין גם את הסיבוב השני של הליגה במפגש הביתי מחר בטרנר מול בית"ר (שלישי, 20:30). במועדון מעריכים שמכבי חיפה תנצח הערב את הפועל חדרה, כך שהשחקנים יגיעו מחר למשחק מהמקום השני כשהפעם הלחץ יופעל עליהם.

למרות ההופעה הטובה מול בית"ר תל אביב בת ים בגביע המדינה והניצחון החלק 0:3, רוני לוי צפוי להחזיר להרכב מחר את השחקנים שקיבלו מנוחה שלשום. אחדים דווקא כן יפתחו גם מחר אבל מיגל ויטור, רמזי ספור, ניקיטה רוקאביציה ודנילו אספרייה שקיבלו מנוחה שלשום במשחק שנערך בנס ציונה, יחזרו להרכב.

אחרי סיבוב שלם ללא הפסד ועליית שלב בגביע, אמר המאמן רוני לוי לקראת המשחק: "בדרך כלל הסיבוב השני קשה יותר והתחרות צמודה יותר, אבל אנחנו מסתכלים רק על המשחק הקרוב ומאמינים בלהתקדם צעד אחרי צעד. נעשה את המקסימום כדי לנצח, אבל בית"ר ירושלים בכל מצב היא קבוצה מסוכנת. זה מועדון גדול עם מאמן מנוסה, הם נראו נהדר ב-20 הדקות האחרונות במשחק נגד מכבי חיפה ונתכונן אליהם בצורה הכי רצינית".

דנילו אספרייה, שצפוי לעלות משחק נוסף כמגן, הוסיף: "אני מרגיש טוב בבאר שבע. אני שחקן חדש בקבוצה, אבל נוח לי עם השחקנים והצוות. בהתחלה היה לי מעט קשה לשנות תפקיד, אבל אני מרגיש טוב יותר ואשחק היכן שהמאמן ירצה".

הלדר לופס, הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
החלים ועשוי לפתוח כבר מחר. לופס/מאור אלקסלסי

אחת השאלות מבחינה רוני לוי היא היכן להציב את חאתם עבד אלחמיד שחזר שלשום להרכב ושיחק כבלם במקום ויטור, ונראה שהפעם הוא ישמש כמגן שמאלי, כשהלדר לופס שנמצא שלילי לקורונה וחזר לאימונים עדיין לא יפתח. בהתקפה שגיב יחזקאל יועדף על פני יוג'ין אנסה לצידו של רוקאביציה.

בהפועל באר שבע אמרו הבוקר: "משחק מול בית"ר ירושלים בטרנר הוא הזדמנות לפתוח את הסיבוב השני בטירוף עם כדורגל חזק ומהיר ועם הרבה קהל ואווירה ביציעים. אנחנו ממשיכים את המסע שלנו ורוצים לשמור על הסטטיסטיקה המצוינת של סיבוב שלם ללא הפסד".

בהמשך לביקור של הפועל באר שבע ביום חמישי שעבר בביתה של הנערה ליאן מושקטין שעברה התעללות פיזית ונפשית על ידי בנות כיתתה בבית הספר בבאר שבע, רצו במועדון שהיא תגיש מחר את כדור המשחק לשופט בטרנר. אלונה ברקת פנתה רשמית בעניין למנהלת הליגות אבל נמסר לה שבשל מגבלות הקורונה הדבר בלתי אפשרי. עם זאת קיבלה הקבוצה אישור חריג לאפשר לליאן לעלות לדשא בסיום החימום לצד ברקת כדי שהקהל יוכל להריע לה.

הרכב משוער: עומרי גלזר, איתן טיבי, מיגל ויטור, אבו עביד, דנילו אספרייה, חאתם אבו אלחמיד, תומר יוספי, רמזי ספורי, מריאנו באריירו, שגיב יחזקאל, ניקיטה רוקאביציה

עוד בוואלה!

מיכה דמע, חטואל אותת, אלחמיד ישחק כמגן או קשר

לכתבה המלאה
ניקיטה רוקאביציה, הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
יחזור להרכב של באר שבע. רוקאביציה/מאור אלקסלסי

בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים תצא מחר לטרנר בתקוה לנסות ולחזור לפחות עם נקודה בכדי לשפר את מצבה בתחתית. מי שיחזרו להרכב הקבוצה הם אופיר קריאף, מקס גרצ'קין, מרקו ינקוביץ' ואוראל דגני, שהחלים מפציעה. מיכאל אוחנה החלים מהפציעה בכף הרגל ויחזור לסגל.

יוסי מזרחי עדיין מתלבט לגבי ה-11, אך נראה כי יפתח עם חמישה שחקנים בהגנה, כאשר הבלמים יהיו קריאף, דגני ודוד חוג'ה, והמגינים יהיו מקס גרצ'קין ורועי הרמן. בחלק הקדמי מתלבט המאמן מי ישחק לצדו של ירדן שועה, בואצ'י או חליאופילו פלייטר, כאשר בקישור נראה כי אביאל זרגרי יירד לספסל.

"אנחנו נלחמים על האוכל שלנו, על הלחם, הקשה, ובאר שבע על הקצפת", אמר יוסי מזרחי במסיבת העיתונאים. "כדי לצמצם את כל הפערים האלה, צריכים לבוא מוכנים גם טקטית, אבל יותר מכל לשים את הלב והנשמה על המגרש. אני לא רוצה לחוות דעה כל כך מוקדם על הקבוצה שלי, אבל אני רואה את הסטטיסטיקה של המשחקים ששיחקנו, ואני רואה את כל הבעיות של הקבוצה דרכה. דיברתי על זה היום עם השחקנים, ושחקנים צריכים ללמוד לשפר את כל הפרמטרים האלה כדי להיות קבוצה טובה".

המגן רועי הרמן הוסיף: "שיחקנו עכשיו נגד הקבוצות הגדולות, נגד מוליכות הטבלה, משחקים לא פשוטים בבית ובחוץ, ואנחנו צריכים לקחת את הדקות הטובות שהיו לנו נגד מכבי תל אביב ואת המחצית השניה נגד מכבי חיפה וצריכים להמשיך ולהשתמש בזה יותר".

הרכב משוער: איתמר ניצן, רועי הרמן, אוראל דגני, אופיר קריאף, דור חוג'ה, מקס גרצ'קין, קמסו מארה, מרקו ינקוביץ', לירן רוטמן, ירדן שועה, ריצ'מונד בואצ'י.

אוראל דגני שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
חייבים נקודות. דגני חוזר/מאור אלקסלסי

טריוויה

* בית"ר ירושלים ניצחה את הפועל באר שבע רק פעם אחת ב-27 מפגשי הליגה האחרונים. זה קרה לפני שנתיים, בדיוק במחזור ה-14, בטרנר ועם רוני לוי על הקווים בצד הירושלמי. שלומי אזולאי החלוץ קבע אז 0:1.

* מאז באר שבע אירחה עוד פעמיים את בית"ר ושני המפגשים הסתיימו בשוויון, כך שהניצחון הביתי האחרון שלה היה בפברואר 2019. ניב זריהן, היום פצוע בסגל של בית"ר, כבש אז צמד והוביל ל-1:3.

* הפועל באר שבע השלימה לראשונה בתולדותיה סיבוב ראשון ללא הפסד בליגת העל, ונמצאת ברצף של ארבעה ניצחונות. חמישה לא היו לה מאז מרץ-אפריל 2018, בדרך להשגת האליפות האחרונה.

* בבית לא הפסידה הפועל באר שבע ב-11 משחקי הליגה האחרונים שלה: שבעה ניצחונות וארבע תוצאות תיקו.

* מאזן החוץ של בית"ר ירושלים העונה: שני ניצחונות זהים של 0:3 לעומת חמישה הפסדים.

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: טרנר
קהל: 12376

משחקי המחזור ה-14:

שלישי, 19:00: הפועל ירושלים - הפועל נוף הגליל
שלישי, 19:15: מכבי נתניה - הפועל חיפה (ספורט1)
שלישי, 19:45: מ.ס. אשדוד - הפועל תל אביב (ספורט3)
שלישי, 20:30: מכבי חיפה - הפועל חדרה (ספורט4)

רביעי, 19:00: עירוני קרית שמונה - מכבי פתח תקוה
רביעי, 20:00: מכבי תל אביב - בני סכנין (ספורט3)
רביעי, 20:30: הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully