וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכה דמע, חטואל אותת, אלחמיד ישחק כמגן או קשר

20.12.2021 / 7:35

קשר הפועל באר שבע שקיבל הזדמנות בגביע וכבש זכה לתמיכה מהקהל, החלוץ שכבש צמד יקבל יותר קרדיט, הבלם שהחליף עמדה במהלך המשחק עשוי להמשיך מול בית"ר ירושלים ברביעי

תקציר: בית"ר תל אביב בת ים - הפועל באר שבע 3:0/ספורט1

בהפועל באר שבע מרוצים מאוד מפתיחת הדרך שלהם בגביע המדינה אמש (ראשון) בניצחון החוץ על בית"ר תל אביב בת ים במגרש בנס ציונה. "השגנו כל מה שיכולנו לבקש במשחק הזה", אמרו אמש במועדון והתכוונו לכך שהם גם עברו שלב עם ניצחון ברור של 0:3, גם העניקו דקות משחק לשחקנים רבים של פתחו באחרונה וגם איפשרו מנוחה לשחקנים שהיה עליהם עומס.

כך למשל מיגל ויטור, ניקיטה רוקאביצה, רמזי ספורי ודנילו אספרייה לא שיחקו אתמול ויכלו לנוח לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים מחרתיים. לעומת זאת שחקנים כמו חאתם עבד אלחמיד, דור מיכה, אור דדיה ושגיב יחזקאל פתחו בהרכב ויהיו בהמשך זמינים לכל מצב למאמן רוני לוי. מיכה כבש את השער הראשון במשחק והתרגש עד דמעות כשאיתי שכטר ורועי גורדנה, חבריו הקרובים שיודעים היטב מה הוא עובר, חיבקו אותו ממושכות אחרי הגול.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם דור מיכה. אודי ציטיאט
גם ניצחון חלק, גם מנוחה לכוכבים/אודי ציטיאט

במועדון מרגישים שהקהל של הפועל באר שבע מאוד רוצה בהצלחה של מיכה וניתן היה להרגיש את זה בסיום כשמאות אוהדים תמכו בשחקן שלא מוצא עד כה את מקומו בקבוצה גם לאור ההצלחה של רמזי ספורי בתפקיד הפליימייקר. מיכה אמנם כבש את השער מול קבוצה מהליגה השנייה, אבל בהפועל באר שבע בטוחים שזו רק ההתחלה ושאי אפשר לדעת עד כמה יהיה מיכה פקטור תורם לקבוצה בהמשך העונה.

זאת ועוד, מלים חמות נאמרו אמש גם על רותם חטואל שנכנס כמחליף וכבש צמד שערים. חטואל מאוד מרשים את רוני לוי באימונים והמאמן הודה אמש בשיחות סגורות כי מגיעות לחטואל יותר הזדמנויות ובקרוב הוא יקבל אותן.

שחקן הפועל באר שבע רותם חטואל עם אריק בנאדו. אודי ציטיאט
מרשים מאוד באימונים. רותם חטואל/אודי ציטיאט

חאתם אלחמיד פתח אתמול כבלם במקום מיגל ויטור אבל במחצית החליף לוי את אביב סולומון שמעט איכזב על הקו השמאלי במקום הלדר לופס המאומת בקורונה, והסיט לעמדת המגן השמאלי את אלחמיד. לוי היה מרוצה מהבלם ששיחק כמגן שמאלי ולא מן הנמנע שבמשחק מול בית"ר ירושלים ישחק אלחמיד את התפקיד הזה או אפילו את תפקיד הקשר האחורי לצד מריאנו באריירו.

"היה חשוב לפתוח ברגל ימין את המסע בגביע גם כי הפתעות כבר היו מול קבוצות ליגה לאומית במיוחד במשחקי חוץ וגם כי חשוב לשמור על מומנטום חיובי וטוב לפתיחת הסיבוב השני בליגה ולשם כך היה צריך לייצר רצף ניצחונות דרך גביע המדינה", אמרו אמש במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully