שחקני הפועל באר שבע עם ליאן מושקטין שהותקפה בבית ספרה. הפועל באר שבע, אתר רשמי
שחקני הפועל באר שבע עם ליאן מושקטין שהותקפה בבית ספרה/אתר רשמי, הפועל באר שבע

"ליאן עברה את הסיוט של כל ילד. עכשיו היא חלק מאיתנו"

17.12.2021 / 11:35

שחקני הפועל באר שבע התקשו להירגע מהמפגש האמוציונלי עם הנערה ליאן מושקטין, שעברה התעללות בבית ספר בעיר. אור דדיה שלמד באותו מוסד חינוכי: "היא נכנסה ללב של כולנו". גורדנה: "התרגשנו מאוד מהביקור. פגשנו ילדה אמיצה וחזקה, שמחים שיכולנו לתמוך"

גם הבוקר (שישי) נותרו שחקני הפועל באר שבע תחת רושם הביקור המיוחד שערכו אמש אצל הנערה ליאן מושקטין מבאר שבע שעברה התעללות מצד נערות בנות גילה בבית הספר בו היא לומדת בעיר. שחקנים רבים שהגיעו אמש לביקור בביתה של ליאן התקשו להירגע ועברו לילה לא קל.

אור דדיה, למשל, למד באותו בית ספר בעיר בו עברה ליאן את האלימות הפיזית והנפשית שהיא חוותה והוא עדיין נסער. דדיה סיפר הבוקר: "חרם וביריונות הם סיוט של כל ילד וכל הורה. כולנו היינו בבית הספר וזוכרים את הסביבה - קחו את מה שהיה אז ותכפילו פי כמה במציאות של הרשתות החברתיות. זה יכול להימשך כמה דקות או ימים, אבל הצלקת נשארת לכל החיים. נחשפנו לסיפור של ליאן המקסימה ואי אפשר להישאר אדיש למה שראיתי באותו בית הספר שאני למדתי בו".

בווידאו: תלמידים שפכו חומר ניקוי על תלמידה והפיצו ברשתות החברתיות/תמונות גולשים, תיעוד לפי סעיף 27 א' ברשתות חברתיות
שחקני הפועל באר שבע עם ליאן מושקטין שהותקפה בבית ספרה. הפועל באר שבע, אתר רשמי
ביקור שהותיר בכולם חותם עמוק. שחקני הפועל באר שבע עם הנערה ליאן מושקטין/אתר רשמי, הפועל באר שבע

דדיה המשיך: "הסרטון זיעזע אותי. אסור לנו כחברה לשתוק על מעשים כאלה. ליאן מספיק חזקה כדי להיאבק, זה מה שהבנתי כשהתראינו, אבל יש ילדים שסובלים כל יום מהתעללות וההורים חייבים לבדוק באיזה צד הילד שלהם. ליאן, את גיבורה. נכנסת ללב של כולנו. את חלק בלתי נפרד מאיתנו עכשיו".

עוד בוואלה!

רמזי ספורי: "אין ספק שאנחנו רצים לאליפות. אם לא נגיד עכשיו, אז מתי?"

לכתבה המלאה
אור דדיה שחקן הפועל באר שבע עם ליאן מושקטין שהותקפה בבית ספרה. הפועל באר שבע, אתר רשמי
"את גיבורה". ליאן מושקטין עם אור דדיה/אתר רשמי, הפועל באר שבע

רועי גורדנה שעבר לא מעט בקריירה וביקר לא מעט ילדים כשחקן, עבר כהורה לילדות חוויה מאוד עמוקה דרך הביקור אצל ליאן אתמול. "הזדעזעתי מאוד כשנחשפתי למקרה אתמול בבוקר", סיפר גורדנה. "במיוחד בתור הורה לילדים קטנים זה כאב לי מאוד. התרגשנו מאוד לבקר אתמול את ליאן, פגשנו ילדה אמיצה, חזקה עם חיוך על הפנים למרות כל מה שעברה. שמחנו שיכולנו לתמוך, ואנחנו מקווים שהמקרה של ליאן לא יחזור על עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully