וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמזי ספורי: "אין ספק שאנחנו רצים לאליפות. אם לא נגיד עכשיו, אז מתי?"

16.12.2021 / 16:30

קשר הפועל באר שבע, אחד ממצטייני העונה עד כה, הצהיר ב"כאן ספורט" ברשת ב': "רוצים את התואר הזה". על רוני לוי: "הוא יודע שאם אתה מרפה קצת, השחקן הישראלי יכול לאכול אותך". שחקני ואנשי המועדון חיזקו את הילדה ליאן שהותקפה בבית ספר בעיר

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל נוף הגליל 0:2/ספורט1

רמזי ספורי, שחקן הפועל באר שבע שמוליכה את ליגת העל אחרי הסיבוב הראשון, התראיין הערב (חמישי) בתכנית "כאן ספורט", ברשת ב' והצהיר: "אין ספק שאנחנו רצים לאליפות ורוצים לקחת את התואר הזה. אם לא נגיד את זה עכשיו, אז מתי?".

ספורי התייחס גם לרמת המשחק שהפגינה קבוצתו, שמצד אחד סיימה סיבוב ללא הפסד ומהצד האחר לא הפגינה כדורגל שזיכה אותה במחמאות: "כל הקבוצות בליגה צריכות לשפר את הרמה, אנחנו כל הזמן עובדים כדי לשפר את זה, כדי שגם הקהל שבא לצפות בנו ייהנה מהכדורגל שלנו".

שחקן הפועל באר שבע רמזי ספורי חוגג שער. דני מרון
הצהרת אליפות ראשונה מכיוון באר שבע. רמזי ספורי/דני מרון

הקשר, שבמאזנו 6 שערי ליגה ו-4 בישולים עד כה, סיפר גם על המהפך שעבר משחקן שנחשב 'כישרון מבוזבז' ושהקהל לא התחבר אליו בעונות הקודמות, לאחד מכוכבי ליגת העל כעת: "מבחינת האוהדים - הם צודקים. בעונה הראשונה ובחצי העונה השנייה שהייתי בבאר שבע, שפת הגוף ששידרתי לקהל לא הייתה חיובית וגם מבחינת איבודי כדור ואינטנסיביות במשחק זה לא היה ברמה הכי גבוהה. יצאתי להשאלה באשדוד ועשיתי שינוי בראש כדי לשפר את הדברים האלה. זה גם בקטע מנטלי וגם במגרש עצמו. הבנתי עד כמה אני פוגע בעצמי ובקבוצה שקנתה אותי מהפועל תל אביב בהרבה כסף בשביל לבוא ולשדרג את הקבוצה וזה לא בא לידי ביטוי. הבנתי שאני צריך לחזור ולפרוץ כי אם לא - הכול יכול להיעלם בשנייה. תפסתי את עצמי בידיים.

"רן בן שמעון עזר לי באשדוד, הוא לקח אותי להמון שיחות בחדר לבד והסביר לי דברים שקרו בכדורגל, נתן לי דוגמאות של שחקנים שבכישרון 'לא רואים אף אחד ממטר' בכדורגל שלנו והוא צודק. הוא נכנס לי לראש. הייתי מגיע הביתה ועושה שיעורי בית עם עצמי, גם אחרי משחקים, ומנתח את המשחקים והטעויות שלי, להרים רמה. כי אם אני מגיע להפועל באר שבע, צריך להגיע ברמה אחרת כדי להוביל את הקבוצה".

על מי שהחזיר אותו לבאר שבע, המאמן רוני לוי שגם נתן לו העונה את המושכות, אמר ספורי: "כששרקו בוז לרוני, זה השפיע על רוב השחקנים, כי כשאתה שומע בוז מהקהל שלך, זה לא כזה פשוט. ידענו להתעלם מזה, לקחת את זה לצד היותר טוב ובשביל לעזור למאמן שלנו נתנו יותר ויותר במגרש. וכשאתה מביא תוצאות יותר טובות, הקהל יירד קצת מהמאמן. רוני עושה עבודה טובה מאוד. אין ספק שהוא דורש מהשחקנים עבודה קשה מאוד. רוני לא מאמן קל - דורש משחקנים וצועק - אבל ככה צריך להיות כדי להצליח עם המנטליות הישראלית והשחקן הישראלי. אתה מרפה קצת - הוא יכול לאכול אותך".

עוד בוואלה!

בהפועל באר שבע יודעים: "טעות בגביע תעיב על הפתיחה הנהדרת בליגה"

לכתבה המלאה
מאמן הפועל באר שבע רוני לוי מחבק את רמזי ספורי. דני מרון
בשביל לעזור לו נתנו יותר ויותר במגרש. רמזי ספורי עם רוני לוי/דני מרון

האירוע המזעזע שעברה הילדה ליאן מושקטין מבאר שבע ושנחשף ביממה האחרונה, נכנס ללב של אנשי הפועל באר שבע והערב הגיעה נציגות של הקבוצה לביתה בעיר כדי לחזק אותה ולתמוך בה.

מנכ"ל הקבוצה גיא פרימור הגיע יחד עם עובדי המועדון וכמה משחקני הקבוצה כדי להיות עם הילדה שחוותה אלימות מצד נערות בנות גילה. אנשי הקבוצה הבטיחו לליאן שהפועל באר שבע תעמוד מאחוריה ותתמוך בה ובמשפחה, תסייע לה ותעזור בכל דבר שניתן.

שחקני הפועל באר שבע עם ליאן מושקטין שהותקפה בבית ספרה. הפועל באר שבע, אתר רשמי
שחקני הפועל באר שבע עם ליאן מושקטין/אתר רשמי, הפועל באר שבע

מהמועדון נמסר: "הגענו לבקר לפני זמן קצר את ליאן מושקטין. החיוך על פניה, לאחר האירוע הקשה שעברה, היה שווה את הכול. ליאן היקרה, אנחנו מחזקים אותך, בשבילנו - את האלופה האמיתית ❤️ אנו קוראים מכאן - די לאלימות!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully