וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל באר שבע יודעים: "טעות בגביע תעיב על הפתיחה הנהדרת בליגה"

עודכן לאחרונה: 16.12.2021 / 9:21

המוליכה לא מקלה ראש בבית"ר תל אביב בת ים: "אי אפשר שלא להיזכר בפנצ'ר שחוותה מכבי תל אביב מול אום אל פאחם". רוני לוי מתלבט אם לשמור על רוב ההרכב, או לעשות רוטציות לעומת הליגה

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל נוף הגליל 0:2/ספורט1

אחרי סיבוב ראשון מצוין, בהפועל באר שבע נערכים לפתיחת הדרך שלהם בגביע המדינה במשחק שיפגיש אותם ביום ראשון בחוץ מול בית"ר תל אביב בת ים. הקבוצה שמשתרכת בתחתית הליגה הלאומית כבר הפתיעה בעונה שעברה כשהדיחה את עירוני קרית שמונה מליגת העל.

הבוקר תחל הקבוצה להיכנס יותר לעומק לקראת המשחק מול הקבוצה מהלאומית שלא חווה עונה טובה, אבל עדיין מהווה תמרור אזהרה עבור רוני לוי ושחקניו. "כשמגיעים למשחק כזה מול קבוצה מהלאומית בחוץ, אתה לא יכול שלא להיזכר בפנצ'ר שהיה למכבי תל אביב מול אום אל פאחם באותו שלב", אמרו הבוקר בהפועל באר שבע. "אנחנו לא רוצים שטעות בגביע תעיב על כל הפתיחה הנהדרת שלנו בליגה ולכן צריך להיערך בהתאם".

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
לא מקל ראש ביריבה. רוני לוי/דני מרון

החשש מהדחה מוקדמת יושב גם לרוני לוי בראש והוא מתלבט בין שמירה על מרבית שחקני ההרכב הראשון שלו לבין הענקת דקות משמעותיות לשחקנים בקבוצה שלא פתחו באחרונה. כפי שהדברים נראים לוי צפוי לשלב בין הדברים ולא לבחור באחת הדרכים, ומכאן שיהיו כמה שחקנים שיפתחו אחרי שלא פתחו זמן רב, אבל עדיין הבסיס של ההרכב ישמר כדי לשדר רצינות וחשיבות למשחק הנוקאאוט.

קרוב לוודאי ששגיב יחזקאל, חאתם עבד אלחמיד ואור דדיה יקבלו מקום ב-11 וגם מריאנו באריירו שהיה מוצהב בניצחון על הפועל נוף הגליל ביום ראשון, יעלה בהרכב. עדיין לא ברור אם אריאל הרוש יחזור לאחד עשר ויקבל דקות ראשונות כמחליף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully