וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה פצוע, שחקני הכנף נדבקו בקורונה: ההזדמנות של אדן הזאר

ריאל מדריד ממשיכה בהכנות למשחק נגד קאדיס ביום ראשון ללא שבעת המאומתים לנגיף, על פי הדיווחים גם החלוץ ייעדר. איסקו וקמאבינגה עשויים לזכות מן ההפקר

תקציר: הגרלת ליגת האומות של אופ"א/ספורט1

גל חדש של נגיף הקורונה תוקף את יבשת אירופה ואחרי שבפרמיירליג דחו תשעה משחקים בעשרת הימים האחרונים, כעת גם בספרד חוששים מהתפרצות. מי שבינתיים נקלעה לבעיה יותר מכול השאר היא ריאל מדריד, שאישרה אתמול (חמישי) כי שבעה מאנשיה נמצאו חיוביים לנגיף.

הבלאנקוס הודיעו תחילה כי לוקה מודריץ' ומרסלו נמצאו חיוביים לקורונה, אלא שבמהרה הם ערכו בדיקות נוספות לכל הסגל ואתמול כבר נמצאו חמישה נדבקים נוספים, ביניהם בייל, אסנסיו ורודריגו, כל זאת לפני המשחק ביום ראשון נגד קאדיס ומשחק החוץ נגד אתלטיק בילבאו ביום רביעי.

אדן הזאר, ריאל מדריד. Denis Doyle, GettyImages
מעל חודשיים הוא לא פתח בהרכב. אדן הזאר/GettyImages, Denis Doyle

נכון לכתיבת שורות אלה עושה רושם שהמשחק ייערך מסתמן, אלא שאם יימצאו חיוביים נוספים בשורות הבלאנקוס אז בהחלט ייתכן שראשי "לה ליגה" ידחו את המפגש הקרוב. בינתיים נאלץ המאמן קרלו אנצ'לוטי לחשוב על פתרונות יצירתיים, כי מרבית שחקני ההתקפה שלו לא יעמדו לרשותו - בנוסף למאומתים לקורונה, גם קארים בנזמה בספק גדול למפגש זכר לפציעה שספג בחתילת החודש ובגללה גם בדרבי שיחק מחצית אחת בלבד, מה שלא מנע ממנו להבקיע.

את מקומו של בנזמה בחוד במשחק הקרוב צפוי לתפוס לוקה יוביץ', הסרבי שגם עלה במקומו בדרבי בפתיחת המחצית השנייה, אבל ב"אס" ניסו להבין כיצד יפעל המאמן לוקה אנצ'לוטי לאור החיסורים הקיימים. המרוויח מהסיטואציה צפוי להיות אדן הזאר, ש"אפילו הוא לא ציפה לפותח בהרכב", אבל כעת נראה שיקבל מקום ב-11 לראשונה מאז משחק ליגת האלופות נגד שריף ב-28 בספטמבר. גם איסקו ואדוארדו קמאבינגה צפויים לזכות מן ההפקר לאור ההיעדרויות הרבות בסגל ריאל, שסובלת כעת בעיקר ממחסור משחקני התקפה בכנפיים, בדגש על צד ימין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully