וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקורונה מכה בפרמיירליג: חמישה משחקים מהמחזור הקרוב נדחו

עודכן לאחרונה: 16.12.2021 / 20:59

לאחר שהמשחק בין מנצ'סטר יונייטד לברייטון נדחה, שלושה משחקים נוספים משבת ועוד אחד מראשון לא יתקיים עקב ריבוי הנדבקים

תקציר: מנצ'סטר סיטי הביסה 0:7 את לידס/ספורט1

הקורונה ממשיכה להכות בפרמיירליג. לאחר שנודע רשמית על דחיית המשחק שאמור היה להיערך הערב (חמישי) בין לסטר לטוטנהאם, שתי קבוצות שסובלות ממספר לא מבוטל של חולים בנגיף, ולאחר שנמסרה הודעה רשמית גם על דחיית המשחק שאמור היה להיערך בשבת בין מנצ'סטר יונייטד לברייטון, הודיעו בפרמיירליג כי ארבעה משחקים נוספים מסוף השבוע הקרוב יידחו.

המשחק בין סאות'המפטון שהיה אמור להיערך בשבת לברנטפורד נדחה לאור מכת נדבקים אצל העולה החדשה. משחקים נוספים שנדחו משבת הם המפגש בין ווטפורד לבין קריסטל פאלאס, כאשר ווטפורד סובלת מהתפרצות של הנגיף, כשגם המשחק בין ווסטהאם לבין נוריץ' לא יתקיים בשל מספר רב של נדבקים אצל נועלת הטבלה. המשחק שנדחה מיום ראשון הוא המפגש בין אברטון לבין לסטר.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג שער. רויטרס
גם הוא נדבק בנגיף? כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד הודיעה ביום שני בערב על מספר מאומתים בקרב אנשי הצוות ושחקני הקבוצה ותוך מספר שעות נדחה רשמית המפגש שלה נגד ברנטפורד שאמור היה להיערך ביום שלישי במסגרת המחזור ה-17, אלא שעל פי הדיווחים באנגליה מספר הנדבקים בנגיף בקרב אנשי המועדון כבר הגיע לכ-20, מהם שחקני הקבוצה הבכירה, אנשי צוות וגם שחקני קבצת המילואים, ואחרי שארבעה מאומתים נוספים נמצאו היום, הוחלט לדחות את המפגש בשבת שעתיד היה לפתוח את המחזור ה-18.

על אף שראשי הליגה הבהירו רק אתמול כי אין בכוונתם לדחות משחקים נוספים עקב התפרצויות קורונה, מאז כבר נדחו שלושה משחקים - זה החל בדחיית המפגש בין ברנלי לווטפורד שעות ספורות לפני שריקת הפתיחה בעקבות תוצאות רבות חיוביות בקרב שחקני ווטפורד, נמשך היום בדחיית המשחק בין לסטר שלפחות שבעה משחקניה נדבקו לטוטנהאם שלרשותה עומדים רק 16 שחקנים ונמשך כעת עם דחייה שלישית ביום אחד. לפי הפרסומים, שבעה שחקנים בלבד עמדו לרשות רלף רנגניק אילו היה למנצ'סטר יונייטד משחק בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully