וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל קבוצות ה-NBA ויתרו על הגיבור של הלייקרס: "אין מילים"

אוסטין ריבס האלמוני ירה שלשת ניצחון בהארכה נגד דאלאס: "תמיד הייתי אנדרייטד". הכוכבים בירכו וגם סידרו לו "זובור" כיאה לרוקי

כל 30 הקבוצות ב-NBA פסחו עליו בליל הדראפט, ואת החוזה בלוס אנג'לס הוא קיבל רק בזכות מכת הפציעות שפקדה את קבוצתו בקדם העונה, אבל אחרי הלילה (בין רביעי לחמישי) כולם כבר מכירים אותו: אוסטין ריבס העניק ללייקרס 104:107 דרמטי בחוץ על דאלאס מאבריקס בהארכה, עם שלשת הניצחון שקלע כשנותרו 0.9 שניות לסיום.

ריבס אמנם נכלל ברוטציה של פרנק ווגל ב-16 מתוך 29 המשחקים שהלייקרס קיימו עד כה, בהם קיבל כמעט 19 דקות בממוצע, אבל את ההזדמנות ברגעי המאני טיים של המשחק האחרון הוא קיבל רק בגלל שנגיף הקורונה השבית מספר שחקנים בסגל. מיותר לציין שגם הכדור הכי חשוב במשחק לא היה אמור להגיע אליו, אבל ראסל ווסטברוק מצא אותו חופשי על קשת שלוש הנקודות - והשאר היסטוריה.

אוסטין ריבס לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
סל ומשחק שהוא לא ישכח בחיים. ריבס והלייקרס חוגגים ניצחון/רויטרס

"זה סיפור חיי, תמיד הייתי אנדרייטד", אמר ריבס הנרגש אחרי המשחק שהוא יזכור כל חייו. "לא למדתי בתיכון גדול, לא קיבלתי הרבה הצעות לקולג', אבל בסופו של דבר צריך לספק את הסחורה על הפרקט ועצם העובדה שקלעתי את הזריקה הזו וחבריי לקבוצה סמכו עליי שאקח אותה, היא מאוד מאוד מיוחדת". לא רק סל ניצחון סיפק הרוקי בן ה-23 הלילה, אלא גם שיא קריירה של 15 נקודות בזכות 5/6 מחוץ לקשת, בנוסף ל-7 ריבאונדים. כיאה לשחקן בשנתו הראשונה בליגה, שחקני הלייקרס "פינקו" את ריבס בכמה "זובורים" אחרי הרגע הגדול שלו. "רק להיות בקבוצה עם החבר'ה האלה, שגדלתי עליהם, זה מיוחד. אני חסר מילים".

"הוא משחק ברמה גבוהה בשני הצדדים של המגרש", החמיא ווגל לרוקי שגנב את ההצגה. אנתוני דייויס אמר: "זה היה סל ענק. הוא הוא כמו ספוג. הוא סופג את כל המידע שאנחנו נותנים לו, רוצה ללמוד ולהשתפר והוא לא מפחד מהרגע". לברון ג'יימס, שהעניק לריבס את כדור המשחק כמחווה, הוסיף: "יש לנו המון אמון בכל מי שעולה למגרש, כולל הרוקי. ראו את זה בפוזשן האחרון".

עוד בוואלה!

דני אבדיה: "לפעמים ההשקעה בהגנה לוקחת ממני אנרגיות בהתקפה"

לכתבה המלאה

אגב, זו הייתה שלשת הקלאץ' הבולטת מתוך כמה, במשחק נדיר מהבחינה הזו: חמישה סלים מחוץ לקשת שקבעו שוויון או מהפך נקלעו על ידי הלייקרס והמאבריקס בדקה האחרונה של הרבע האחרון או ההארכה. רק שיקגו בולס ואינדיאנה פייסרס רשמו כמות שכזו במשחק אחד ב-25 השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully