וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לוקה שנא את היחס שלו לאנשים": המתיחות בין דונצ'יץ' לקרלייל

ב-ESPN חשפו פרטים על הבעיות בין מאמן דאלאס לשעבר לכוכב, שראה את חברו הטוב נזרק מהקבוצה וערער על סמכותו של האיש על הקווים

ריק קרלייל סיים בחודש יוני האחרון קדנציה בת 13 שנים בדאלאס מאבריקס, שכללה זכייה היסטורית באליפות לפני קצת יותר מעשור, ומסתבר שכוכב הטקסנים לוקה דונצ'יץ' לא דרש מהנהלת הפרנצ'ייז להיפרד מהמאמן, אבל בהחלט קיווה שהדבר יקרה. ב-ESPN חשפו היום (רביעי) פרטים על הסלידה של הסלובני מיחסו של המאמן כלפי השחקנים ואנשי ההנהלה.

לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס. Sean M. Haffey, GettyImages
לא חיבב את קרלייל במיוחד. דונצ'יץ'/GettyImages, Sean M. Haffey

אחד הדברים שהכי הפריעו לדונצ'יץ' היה שקרלייל אמלל את שותפו לקו האחורי בעונת הרוקי, דניס סמית' ג'וניור. האחרון הפך במהרה לחבר טוב של לוקה לאחר שזה נבחר בדראפט, והמועדון דאג לקדם את הצמד בתור אלה שיובילו את המאבס לצמרת, אלא שהמאמן כלל לא האמין בסמית' ג'וניור ובכלל קיווה שדאלאס תבחר במקומו את דונובן מיטשל בדראפט.

"שחקנים רבים היו בהלם כאשר במהלך אסיפה קבוצתית בשלב מוקדם של העונה, קרלייל האשים את סמית' בכך שהוא מקנא בדונצ'יץ'", סופר בכתבה. "בעיני השחקנים המעשה היה כלל לא הוגן כלפי סמית', שלא שיחק טוב אבל עשה מאמץ אמיתי כדי לשפר את שיתוף הפעולה שלו עם דונצ'יץ' על המגרש". סמית', כזכור, הועבר בטרייד לניו יורק ניקס שלושה חודשים אחרי תחילת אותה עונה.

שחקן שהיה בסגל של דאלאס בעונת 2018/19 סיפר בכתבה: "הבעיה לא הייתה ביחס של ריק ללוקה. לוקה שנא איך ריק התייחס לאנשים אחרים". סמית', אגב, הגיב לפרסום הכתבה בטוויטר וצייץ: "המאמר הזה פגע בול בנקודה. אתם אפילו לא יודעים חצי ממה שקרה שם".

עוד צוין כי קרלייל ניסה לתחזק יחסים טובים עם דונצ'יץ' בכך שהגן עליו מפני ביקורות גם כשזה לא נשמע הגיוני, ואף השווה אותו לאגדות כמו לארי בירד ומג'יק ג'ונסון, אך ללא הועיל. עימות חריג ומעניין בין השניים אירע בתחילת העונה שעברה, כשהכוכב ערער על סמכותו של המאמן בזמן שהוחלף וירד לספסל: "מי הבוס פה, אתה או בוב?", שאל דונצ'יץ', שהתכוון לאנליסט חרלאבוס 'בוב' וולגאריס, מי שקיבל כוח רב בצוות המקצועי של דאלאס ולדעתם של שחקנים רבים אף הכתיב לקרלייל אילו חמישיות להעלות וכיצד לנהל את הרוטציה.

בנוסף נכתב כי קרלייל תכנן לטוס לסלובניה בקיץ האחרון כדי לבקר את דונצ'יץ' במחנה האימונים של נבחרתו, אלא שהסופרסטאר סירב לקבל את פניו של המאמן, שזמן קצר לאחר מכן שמע כי הבעלים מארק קיובן לא מתכוון להעניק לו הארכת חוזה ועל כן החליט לעזוב את את המאבריקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully