וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה: "לפעמים ההשקעה בהגנה לוקחת ממני אנרגיות בהתקפה"

עודכן לאחרונה: 16.12.2021 / 9:23

הישראלי סיים כקלע השני בוושינגטון עם 15 נקודות מול סקרמנטו, אך הוחלף דווקא לאחר סל שהעניק לקבוצתו יתרון: "עד כמה שזה מבאס, אני בטוח שנמצא את הדרך לחזור לנצח"

שחקני וושינגטון וויזארדס מתאמנים לקראת המשחק נגד אורלנדו/מתוך הטוויטר של וושינגטון

למרות שוושינגטון בתקופה לא טובה ורשמה הבוקר הפסד שישי בשבעה משחקים, 119:105 בסקרמנטו, דני אבדיה ממשיך בפתיחת העונה הטובה שלו. הוויזארדס הובילו כבר בהפרש דו ספרתי מול הקינגס, אבל המארחת התפוצצה עם 16:35 ברבע האחרון ועשתה ריצת 2:13 אחרי שדני אבדיה יצא.

הישראלי, שהיה הקלע השני בקבוצתו עם 15 נקודות (5 מ- 10 מהשדה, 2 מ- 4 מהשלוש, 3 מ- 3 מהקו), הוסיף 5 ריבאונדים, אסיסט וחטיפה ב-22 דקות. אלא שדווקא אחרי שעשה מהלך של סל ועבירה והעניק לקבוצתו יתרון של 90:92, אבדיה הוחלף על ידי קולדוול פופ וחזר רק שלוש דקות לסיום כשקבוצתו כבר פיגרה 109:98.

דני אבדיה וושינגטון. רויטרס
היה טוב בהתקפה הפעם. אבדיה מול השמירה של טריסטן תומפסון/רויטרס

בוושינגטון תהו מדוע אבדיה הוחלף בשיא המומנטום ונכנס כשהמשחק כבר היה גמור. אבדיה עצמו אמר לאחר המשחק: "אני רואה קבוצה מאוד מוכשרת שנמצאת בתקופה לא טובה לאחרונה. יש לנו את הכלים לנצח משחקים ולהראות את היכולת מתחילת העונה, אז עד כמה שזה מבאס, אני בטוח שנמצא את הדרך לצאת מזה. הכישרון שם, זה רק עניין של זמן"

אבדיה, שזוכה לשבחים העונה בעיקר בגלל היכולת ההגנתית שלו, הוסיף: "בכנות, לפעמים ההשקעה בהגנה מתישה אותי בהתקפה. זה דברים שלוקחים ממני אנרגיות, אבל אני מנסה לשלב את ההגנה עם ההתקפה. יש משחקים שזה פחות בא לידי ביטוי, אני מודע לכך, אבל יש משחקים שאני אגרסיבי ועושה סלים. זה כיף להיות בשני צידי המגרש, אבל אני מתחיל מההגנה כמובן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully