וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אום אל פאחם הדיחה את מ.ס אשדוד, סכנין וקרית שמונה עלו

סייף (75) החמיץ פנדל, אביטן (82) הימם את הי"א בדרך לשמינית. שחקניו של מימר דרסו 0:3 את טבריה, החבורה של דראפיץ' ניצחה 0:2 בטייבה. ערן לוי סידר ליפו 0:1 דרמטי על כפר קאסם. 1:2 לאחי נצרת על עכו ב-120 דקות, גם שעריים עברה את אטפלד וראשל"צ בהארכה

חגיגת סיבוב ח' של גביע המדינה נמשכה היום עם שישה משחקים נוספים, כולל שלוש נציגות של ליגת העל שמהן רק שתיים שרדו. בני סכנין הביסה בבית שאן את הגלקטיקוס של עירוני טבריה מליגה א' ובמקביל עירוני קרית שמונה שרדה מותחן בטייבה, אולם מ.ס. אשדוד נכנעה בביתה 1:0 להפועל אום אל פאחם, במשחק בו עוד החמיצה פנדל בסך הכל שבע דקות לפני שהובקע שער ניצחון.

ועוד במשחקי היום, מכבי אחי נצרת גברה 1:2 על הפועל עכו במפגש על טהרת הלאומית שנגרר להארכה, הפועל ראשון לציון הודחה בדקה ה-119 כשהפסידה 2:1 למכבי שעריים ומי אם לא ערן לוי העלה שלב את מכבי קביליו יפו מליגה א' עם שער אדיר בתוספת הזמן על חשבון מ.ס כפר קאסם, מוליכת הליגה הלאומית..

גיא מלמד, בני סכנין. מאור אלקסלסי
בישול פנטסטי לפני ההפסקה ושער קל במחצית השנייה. מלמד/מאור אלקסלסי

עירוני טבריה - בני סכנין 3:0

לפני כחודש וחצי שמעון הדרי סירב להתמנות לתפקיד המנהל המקצועי של בני סכנין ונשאר בתפקידו בטבריה, מוליכת ליגה א' צפון. היום הוא פגש את סכנין באמונה שהגלקטיקוס שבנה יכול להפתיע את המדורגת שלישית בליגת העל, אבל זה הסתיים ב-0:3 מוחץ לזכות קבוצתו של שרון מימר.

טבריה, עם המאמן החדש אלירן חודדה שהחליף את אמיר כהן על אף מאזן נקי מהפסדים, גרר את סכנין למשחק עיקש במשך 45 דקות, אבל עם תחילת תוספת הזמן של המחצית הראשונה ההגנה המקומית נפרצה על ידי מופלח שלאעטה ובמחצית השנייה גם גיא מלמד (70) וגבי ג'ורי (90) כבשו וסגרו סיפור. כידוע, סכנין סיימה את הסיבוב הראשון הכי טוב שלה בליגת העל מאז 2013/14 ומקווה ללכת רחוק גם בגביע, בו זכתה פעם אחת ויחידה ב-2004.

עוד בוואלה!

קלינגר לקראת בני יהודה: "יש תחושה שהשנה נוכל ללכת בגביע עד הסוף"

לכתבה המלאה
בני סכנין חוגגת נגד עירוני טבריה. מאור אלקסלסי
טבריה החזיקה מעמד כמעט עד המחצית. שחקני סכנין חוגגים/מאור אלקסלסי

מהלך משחק

דקה 45, 0:1 לבני סכנין: ההגנה המקומית נפרצה. גיא מלמד ראה את מופלח שלעאטה מבצע תנועה לרחבה, הכניס לו כדור בין השניים, השאיר אותו באחד על אחד ומשם הדרך לרשת הייתה קצרה.

דקה 70, 0:2 לסכנין: כיאל חטף כדור במרכז השדה ודהר קדימה, מסר ימינה לברשצקי והאחרון מסר רוחב שמלמד מקרוב לא התקשה להבקיע.

דקה 90, 0:3 לבני סכנין: ברשצקי שוב בישל, הפעם למחליף גבי ג'ורי שבעט כדור חלש, אבל נהנה מטעות שוער כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

גבי ג'ורי, בני סכנין. מאור אלקסלסי
נעץ את המסמר האחרון. גבי ג'ורי/מאור אלקסלסי

מ.ס. צעירי טייבה - עירוני קרית שמונה 2:0

שלושה ניצחונות רצופים תחת הדרכתו של סלובודאן דראפיץ' הוציאו את קרית שמונה מקרקעית ליגת העל וכעת המומנטום נמשך גם בגביע. אמנם האורחת הציגה יכולת חלשה למדי והיו אלו שחקניו של יגאל אנטבי ממרכז הטבלה בליגה א' צפון שהשתלטו על המשחק במחצית השנייה, אבל דווקא אז שתי התקפות מתפרצות הסתיימו בשערים של גיא מזרחי (76) וידין לוגסי (90) ובכרטיס לשמינית הגמר לנציגת ליגת העל.

מהלך משחק

דקה 76, 0:1 לקרית שמונה: בניגוד למהלך המשחק, אחרי דקות טובות של המארחת מליגה א', המגן השמאלי גיא מזרחי הניף את הרגל והעלה את האורחת ליתרון יקר.

דקה 90, 0:2 לקרית שמונה: האורחת גמרה סיפור בתוספת הזמן. ידין לוגסי ביצע דאבל-פס נהדר, לאחר מכן סלאלום בין שני שחקנים בתוך הרחבה ובסופו של דבר מצא את הרשת. ייתכן שנעזר בידו כשהשתלט על הכדור לפני שבעט פנימה, אך השופט הצביע על הנקודה הלבנה למורת רוחם של המקומיים.

זקריה מוגיס, מ.ס אשדוד. לירון מולדובן
דרמה גדולה בי"א ונציגה ראשונה מליגת העל שהודחה מהגביע/לירון מולדובן

מ.ס. אשדוד - הפועל אום אל פאחם 1:0

בעוד ארבעה ימים ייתכן שבאום אל פאחם יציינו שנתיים ליום בו הדיחו את מכבי תל אביב עם 2:3 סנסציוני, אבל היום הם רשמו הפתעה גדולה נוספת. למרות המומנטום המצוין בו נמצאת הקבוצה של רן בן שמעון, האורחת מהלאומית עמדה במכבש הלחצים המקומי, נהנתה מיכולת אדירה של השוער עאמר ג'בארין והפכה לראשונה העונה שמדיחה קבוצה מליגת העל.

חמש שנים עברו מאז המפגש האחרון בין רן בן שמעון למוטי איוניר, אז זה היה במסגרת ליגת העל והסתיים ב-2:2 בין בית"ר ירושלים של בן שמעון לעירוני קרית שמונה של איוניר, והפעם איוניר יצא עם ידו על העליונה - הרבה בזכות השוער שלו, שבדקה ה-75 הימר על הפינה הנכונה והדף פנדל של קני סייף. שבע דקות אחר כך ספגו האשדודים את המכה הרצינית, כאשר אמיר לביא הרים קרן מצד שמאל, תימור אביטן היה במקום הנכון וקבע 0:1 שנשאר עד לסיום - שער שעליו חתומים שני אשדודים.

עאמר ג'בארין, שוער הפועל אום אל פאחם. לירון מולדובן
הציל פנדל ושבע דקות אחר כך אום אל פאחם שוב חגגה. ג'בארין/לירון מולדובן

מהלך משחק

דקה 75, קני סייף החמיץ פנדל: אשדוד לא מפסיקה להחמיץ, והפעם היה זה הכוכב הגדול שלה שלא הצליח להבקיע מ-11 מטר. השוער עאמר ג'בארין הכשיל את מתאוסיניו, אולם גם סיפק הדיפה נפלאה כדי למנוע מהקשר לכבוש.

דקה 82, 0:1 לאום אל פאחם: נקמת האשדודים. אמיר לביא הרים קרן משמאל, תימור אביטן הקדים את ההגנה המקומית ומצא את הרשת כדי להעניק ניצחון יקר ומפתיע.

קני סייף, קשר מ.ס אשדוד מחמיץ פנדל. לירון מולדובן
לא הצליח לכבוש מהנקודה הלבנה ואשדוד הודחה. סייף/לירון מולדובן

מכבי קביליו יפו - מ.ס. כפר קאסם 0:1

ערן לוי כבש העונה חמישה שערי ליגה, שלושה בגביע ובישל כמה נוספים, אבל היום הגיע אולי השער הדרמטי ביותר ובוודאי שאחד היקרים. בדקה ה-92, במצב של 10 מול 10 בעקבות שני כרטיסים אדומים שנשלפו, החלוץ בן ה-36 סובב כדור חופשי אדיר לפינה הרחוקה וסידר לקבוצתו ניצחון על מוליכת הליגה הלאומית, נטולת מהראן ראדי הוותיק.

מהלך משחק

דקה 27, יפו נותרה ב-10 שחקנים: ניב פליטר ביצע עבירה מחוץ לרחבה ומנע הזדמנות ודאית להבקעת שער, למורת רוחם ושל חבריו הוא ראה את הכרטיס האדום והורחק בשלב מוקדם.

דקה 80, גם כפר קאסם ב-10 שחקנים: יזן נסאר ביצע עבירה מיותרת, ספג כרטיס צהוב שני והורחק. היתרון המספרי של האורחת לא נוצל ואיננו עוד.

דקה 92, 0:1 ליפו: מי אם לא ערן לוי עם שער דרמטי. החלוץ הוותיק סובב כדור חופשי לפינה הרחוקה וסידר ניצחון דרמטי למכבי קביליו.

ריימונד אטפלד, מאמן הפועל ראשון לציון. דני מרון
ניצחון הבכורה לא הגיע גם בגביע. ריימונד אטפלד/דני מרון

מכבי שעריים - הפועל ראשון לציון 1:2 (בתום הארכה)

שלושה הפסדים רצופים וסך הכול נקודה אחת מתוך 12 - זה המאזן של ריימונד אטפלד מאז מונה למאמן הפועל ראשון לציון. היום הוא ספג מכה נוספת, כשקבוצתו הפסידה במגרש משעריים משער בדקה ה-119 וסיימה את דרכה בגביע המדינה. איליי חן הכריע את ההתמודדות עם שער נפלא דקה לסיום ההארכה ורק הגביר את מפלס הלחץ בעיר היין.

מהלך משחק

דקה 15, 0:1 לראשון לציון: האורחים בכתום זכו לפנדל מוקדם לאחר הכשלה ברורה ברחבה, שי גולן לא התבלבל ובעט פנימה.

דקה 40, שעריים השוותה ל-1:1: חילופי מסירות בין שחקני ההתקפה הסתיימו בסיבוב מצוין ובבעיטה של דניאל קוניצקי מתוך רחבת החמש היישר לרשת.

דקה 105, ראשון לציון בעשרה שחקנים: יהב אפריאט סיבך את הכתומים, אחרי שספג כרטיס צהוב שני על גלישה מיותרת. הצהוב הראשון שספג היה על דיבורים.

דקה 119, 1:2 לשעריים: הלחץ הכבד של שעריים הפך לשער ניצחון. איליי חן קיבל כדור על סף הרחבה וסובב לחיבורים הרחוקים.

שחקני הפועל עכו חוגגים, גיתי סופר עם הכדור. אודי ציטיאט
בליגה כבר ניצחו העונה את אחי נצרת. שחקני הפועל עכו/אודי ציטיאט

מכבי אחי נצרת - הפועל עכו 1:2 (בתום הארכה)

14 פעמים התארחה הפועל עכו אצל אחי נצרת במהלך שני העשורים האחרונים ורק ניצחון אחד היה לה - 0:1 בגביע הטוטו לפני כשנתיים וחצי. היום היא הצליחה להשוות בתוספת הזמן ולמנוע את הדחתה ב-90 דקות, אבל לצערה היא ספגה עוד בחצי הראשון של ההארכה וסיימה את דרכה בגביע. הקבוצה של מסאי דגו, ההתקפה הטובה ביותר בליגה (23 שערים) מדורגת בליגה הלאומית מעל אחי נצרת, אבל הפעם, בניגוד ל-1:3 ביניהן בליגה, הירוקים מנצרת יצאו עם ידם על העליונה.

מהלך משחק

דקה 73, 0:1 לאחי נצרת: כדור קרן של המקומיים הסתיים בשער של איציק שולמייסטר.

דקה 89, עכו השוותה ל-1:1: גל אביב המחליף עם הרמה מעולה לרחבה, גיל חדד נגח באין מפריע וקבע 1:1 דרמטי. הפקרות בהגנת נצרת.

דקה 101, 1:2 לאחי נצרת: המארחת השיבה לעצמה את את היתרון, אחרי שווהיל סלאם עלה גבוה והבקיע בנגיחה.

דקה 105: אחי נצרת עלתה ל-1:3, אך הקוון הניף את הדגל לנבדל שלא היה והשער נפסל. טעות קשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully