וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל במקום הרביעי אחרי 0:2 על ווסטהאם, ברנלי - ווטפורד נדחה

מרטינלי וסמית' רואו כבשו לתותחנים, שעקפו את מנצ'סטר יונייטד בטבלת הפרמיירליג. קרב התחתית לא התקיים בשל קורונה, 2:2 בין קריסטל פאלאס לסאות'המפטון וניצחון לוולבס

תקציר: ארסנל - ווסטהאם 0:2/ספורט1

המחזור ה-17 בפרמיירליג יימשך מחר (רביעי) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד הקרב על המקום הרביעי בין ארסנל לווסטהאם (22:00, ספורט2).

אלכסנדר לקאזט שחקן ארסנל. רויטרס
בישל והחמיץ פנדל. אלכסנדר לקאזט/רויטרס

ארסנל - ווסטהאם 0:2

הודות לדחיית המשחק בין מנצ'סטר יונייטד לברנטפורד, ארסנל עלתה למקום הרביעי אחרי שגברה על הפטישים במפגש הלונדוניות ורשמה את ניצחונה השני ברציפות, בעוד האורחת נותרה עם ניצחון אחד בלבד בששת המחזורים האחרונים.

גם ללא פייר אמריק אובמיאנג, שהושעה ואיבד את סרט הקפטן בעקבות עבירות משמעת, הקבוצה של מיקל ארטטה הסתדרה בהשגת שלוש הנקודות. גבריאל מרטינלי כבש ראשון (48) מבישול של אלכסנדר לקאזט, שבהמשך החמיץ פנדל (69) לו גרם ולדימיר צופאל, אשר ספג בעקבות כך כרטיס צהוב שני והורחק. אמיל סמית' רואו, שהחלים מפציעה ועלה מהספסל הערב, נתן את החותמת הסופית לניצחון עם השער השני (87).

צפו בתיקו בין קריסטל פאלאס לסאות'המפטוון

תקציר: קריסטל פאלאס - סאות'המפטון 2:2/ספורט1

צפו בניצחון וולבס על ברייטון

תקציר: ברייטון - וולבס 1:0/ספורט1

ברנלי - ווטפורד (המשחק נדחה בשל קורונה)

מפגש נוסף בין שתי קבוצות שמפרידות ביניהן שתי נקודות בלבד, והפעם כזה שיקבע מי מהן תהיה מתחת לקו האדום בסוף המחזור. ברנלי סחטה השבוע נקודה ביתית מווסטהאם וכעת היא מארחת משחק נוסף, את הצרעות שמדורגות במקום ה-17. ברנלי סיימה בארבע תוצאות תיקו בחמשת המחזורים האחרונים, אך הפסידה דווקא בקרב התחתית בניוקאסל. ווטפורד, מנגד, הפסידה בכל ארבעת המשחקים האחרונים, אולם היא פגשה את לסטר, צ'לסי, מנצ'סטר סיטי ובשישי נכנעה 2:1 לברנטפורד מפנדל בתוספת הזמן, כך שעבור החבורה של קלואדיו ראניירי זהו מפגש די קריטי שמהווה הזדמנות פז לעצור את כדור השלג.

משחקים נוספים:

ברייטון - וולבס 1:0
כבש: רומן סאיס (45+2)

קריסטל פאלאס - סאות'המפטון 2:2
כבשו לפאלאס: ג'יימס וורד-פראוס (32), ארמנדו ברוחה (36). לסאות'המפטון: ווילפריד זאהה (2), ג'ורדן איוו (65).

משחקי יום חמישי באנגליה:

לסטר - טוטנהאם (21:30)
צ'לסי - אברטון (21:45)
ליברפול - ניוקאסל (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully