וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר עוד עבירת משמעת: ארסנל שללה את סרט הקפטן מאובמיאנג

הכוכב שאיחר לחזור מחופשה, לא נכלל בסגל למשחק הליגה האחרון של התותחנים ולא ייכלל בסגל גם נגד ווסטהאם: "אנחנו מצפים מכל השחקנים שלנו, ובמיוחד מהקפטן, להתנהג בהתאם לכללים". עשוי לעזוב בחלון בינואר

תקציר: ארסנל - סאות'המפטון 0:3/ספורט1

למרות הניצחון המשכנע במחזור האחרון, ארסנל ממש לא מרוצה מההתנהגות של פייר אמריק אובמיאנג, שלא נכלל בסגל ב-0:3 על סאות'המפטון בעקבות עבירת משמעת נוספת. אובמיאנג איחר כזכור לחזור מחופשה שקיבל מהמועדון, מה שגרם למאמנו מיקל ארטטה לא לכלול אותו יחד עם שאר השחקנים שיצאו למשחק החוץ בשבת. היום הודיעה הקבוצה שבעקבות הפרות המשמעת, סרט הקפטן יילקח לצמיתות מהשחקן ושהוא לא ייכלל בסגל גם במשחק הבא ביום רביעי נגד ווסטהאם.

החלוץ קיבל את סרט הקפטן בארסנל עוד בתקופה של אונאי אמרי כמאמן, ושמר עליו במהלך התקופה של ארטטה, שירש את הספרדי בתפקיד. אלא שבמועדון הבינו שהוא מהווה דוגמא שלילית עבור שחקנים אחרים והוציאו הודעה שבה נכתב: "אנחנו מצפים מכל השחקנים לעמוד בכללים ובחוקים, בעיקר מהקפטן שלנו. אי לכך סרט הקפטן שלו יישלל ממנו".

במסיבת העיתונאים הוסיף ארטטה, שגם לא שלל אפשרות שהכוכב יעזוב בחלון הקרוב: "שוחחתי איתו וזו החלטה שהוא נאלץ לקבל. אני לא יכול לומר שקיבלנו לגביו החלטה לקראת ינואר, אבל הוא לא חלק מהסגל כרגע. אנחנו צריכים עוד זמן כדי לעכל ולהחליט, לכל אורך התקופה שלי כאן מערכת היחסים שלנו הייתה טובה ולכן זה כל כך כואב. ההחלטה לא לשלב אותו התקבלה בצער".

מיקל ארטטה מאמן ארסנל עם פייר אמריק אובמיאנג. רויטרס
סרט הקפטן נשלל. אובמיאנג/רויטרס

זו לא הפעם הראשונה שאובמיאנג מסתבך עם בעיות משמעת בארסנל. בעונה שעברה הוא סופסל בדרבי מול טוטנהאם לאחר מקרה נוסף של איחור, כשבמקרה נוסף ננזף על ידי המועדון לאחר שהפר את תקנות פרוטוקול הבריאות בנוגע לקורונה. באנגליה טוענים כי בין המאמן ארטטה לבין אובמיאנג שוררת מערכת יחסים "מקצועית" בלבד, זאת למרות שארטטה עצמו מתעקש כי אין שום בעיה בינו לבין השחקן.

חוזהו של פייר אמריק אובמיאנג בארסנל מסתיים בעוד שנה וחצי ומדובר בשיקול נוסף למכירה אפשרית שלו כבר בחודש הבא. החלוץ שיחק העונה 14 משחקים במדי התותחנים, במהלכם כבש ארבעה שערים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully