וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מתמוגגים מוויניסיוס: "האם יש כרגע בעולם שחקן טוב ממנו?"

במארקה מתלהבים מה-0:2 של ריאל מדריד על אתלטיקו בדרבי. וגם הנתון המפתיע של אנצ'לוטי והשיא החדש שסידר קורטואה לבלאנקוס

תקציר: אינטר - קליארי 0:4/ספורט1

חיבוקים וחגיגות נרשמו אמש (ראשון) בקרב שחקני ריאל מדריד לאחר ה-0:2 על אתלטיקו בדרבי והחזרת הפער בפסגה לשמונה נקודות מהמקום השני. הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי שעלתה ליתרון משער נהדר של קארים בנזמה (16), לא נבהלה מנסיונות האורחת להשיג את שער השוויון וחיכתה בסבלנות כדי לעקוץ בהתקפה מתפרצת נהדרת עם שער של מרקו אסנסיו (57). ויניסיוס בישל את שני השערים, והבלאנקוס כבר ב-13 נקודות יתרון על אתלטיקו, שבמקום הרביעי.

בתקשורת הספרדית התמוגגו מהיכולת של ויניסיוס, ותהו: "האם יש כרגע בעולם שחקן טוב ממנו?". הבלאנקוס, שרשמו אתמול את ניצחונם העשירי ברציפות בכל המסגרות, נתפסת כעת בתקשורת הספרדית כמועמדת מספר אחד לא רק לאליפות בספרד, אלא גם ללכת עד הסוף בליגת האלופות. "ריאל מדריד של אנצ'לוטי היא קבוצה שיודעת מה היא עושה", נכתב במארקה. ליגת האלופות היא סיפור אחר, ולא ברור אם הקצב הזה יספיק - אבל ריאל מועמדת חזקה לכל התארים".

התגובות

וינסיוס עצמו אמר בסיום: "זה היה אחד המשחקים הטובים ביותר שלנו העונה, מבחינת האופי שהצגנו והריכוז שהגענו איתו". כשנשאל על יכולתו הגבוהה שמציג העונה, הצטנע הברזילאי ופירגן לחבריו: "טוני קרוס, קאסמירו ולוקה מודריץ' הם הקשרים הטובים בעולם. זה פשוט תענוג לשחק, להתאמן וללמוד מהם. עם קישור כזה כמעט אי אפשר להפסיד וזה נראה קל יותר ממשחק למשחק. אני מאוד שמח משיתוף הפעולה שלי עם בנזמה. הלוואי ואוכל לבשל לו עוד ועוד והקבוצה תוכל להמשיך לנצח".

כובש השער השני לזכות ריאל מדריד מרקו אסנסיו אמר בסיום: "ניצחון בדרבי זה תמיד מיוחד. שיחקנו משחק מצוין ואנחנו שמחים. אנחנו בתקופה טובה, אנחנו משחקים בצורה מסודרת ומאורגנת, אנחנו מלאי ביטחון עצמי, אנחנו עובדים טוב מאוד כקבוצה וזה הדבר הכי חשוב כדי לזכות באליפות".

מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה אמר בסיום: "התשוקה והרצון בכדורגל הם הדבר הכי חשוב. היה לנו את זה בפתיחת המחצית השנייה, אבל אז הם עצרו את המומנטום עם שער נהדר. הגענו אחרי התוצאה הנהדרת שהשגנו בפורטוגל. הם החזיקו בכדור אבל לא הגיעו למצבים רבים, ומהשער השני שלהם המשחק השתנה".

עוד בוואלה! ספורט

אמבפה חגג עם צמד לרשת מונאקו והגיע ל-100 שערי ליגה במדי פ.ס.ז'

לכתבה המלאה
שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה עם המאמן קרלו אנצ'לוטי. Angel Martinez, GettyImages
האחד עם ניצחון ראשון בדרבי, השני סידר לריאל שיא חדש. אנצ'לוטי עם קורטואה/GettyImages, Angel Martinez

המספרים

* הניצחון של ריאל אמש היה ניצחונו הראשון של קרלו אנצ'לוטי כמאמן הבלנאקוס על הקולצ'ונרוס, לאחר תיקו אחד ושלושה הפסדים בארבעת המפגשים בקדנציה הקודמת בהם פגש המאמן האיטלקי את היריבה העירונית.

* מחצית אחת הספיקה לקארים בנזמה כדי לכבוש את שערו הרביעי בארבעת משחקי הדרבים האחרונים מול אתלטיקו.

* ויניסיוס הפך לשחקן הראשון שמבשל פעמיים במהלך משחק דרבי בין ריאל לאתלטיקו במאה ה-21.

* ריאל מדריד סופרת כבר ארבעה משחקי דרבי רצופים מול אתלטיקו מבלי שספגה לראשונה אי פעם - כשבכל הדרבים הללו עמד בשער טיבו קורטואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully