וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד ניצחה את אתלטיקו בדרבי, הפער מהמקום השני נותר שמונה

ויניסיוס בישל לבנזמה (16) ולמרקו אסנסיו (57) והוליך את הבלאנקוס ל-0:2 על היריבה העירונית, שהתרחקה 13 נקודות מהפסגה

ריאל מדריד המשיכה הערב (ראשון) בדהירה הנהדרת שלה בליגה הספרדית כאשר גברה 0:2 על אתלטיקו מדריד בדרבי הגדול ופתחה פער של 13 נקודות מיריבתה העירונית. הבלאנקוס שלטו במשחק, ולמרות התעוררות של הקולצ'ונרוס במחצית השנייה, טיבו קורטואה היה במקום כדי לשמור על שער נקי משחק רביעי ברציפות. הקבוצה של אנצ'לוטי נמצאת בכושר נהדר וסופרת כבר עשרה ניצחונות רצופים בכל המסגרות.

בדקה ה-16 חילץ לוקה מודריץ' כדור במחצית המגרש של אתלטיקו וריאל יצאה להתקפה מתפרצת בסיומה מצא ויניסיוס בהגבהה מדויקת את קארים בנזמה, שכבש שער נפלא מהאוויר. החלוץ הצרפתי לא היה כשיר ואנצ'לוטי החליט להחליפו במחצית. ריאל הצליחה לעמוד מול מספר ניסיונות בליץ של האורחת, והצליחה לעקוץ עם השער השני כאשר ויניסיוס, בבישול השני שלא במשחק, מצא את אסנסיו שהכפיל עבור הבלאנקוס (57) שהכניסה גם לואיס סוארס כמחליף בדקה ה-60, אך הוא לא הצליח לעזור לחבריו, והאלופה עדיין מחפשת ניצחון דרבי ראשון בליגה מאז 2016.

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם קארים בנזמה. Angel Martinez, GettyImages
כבש שער נפלא והוחלף במחצית. בנזמה חוגג עם חבריו/GettyImages, Angel Martinez

הרכב ריאל מדריד: טיבו קורטואה, דני קרבחאל (נאצ'ו, 81), אדר מיליטאו, דייויד אלאבה, פרלאן מנדי, קאסמירו, לוקה מודריץ', טוני קרוס, ויניסיוס, מרקו אסנסיו (פדריקו ואלוורדה, 85), קארים בנזמה (לוקה יוביץ', 46).

הרכב אתלטיקו מדריד: יאן אובלק, ז'ופרה קונדוגביה, פליפה, מריו הרמוסו, מרקוס יורנטה, רודריגו דה פול (הלדר הררה, 69), קוקה, אנחל קוראה (לואיס סוארס, 60), יאניק קראסקו (תומא למאר, 46), מתאוס קוניה (רנאן לודי, 60), אנטואן גריזמן (ז'ואאו פליקס, 46).

מרקו אסנסיו שחקן ריאל מדריד חוגג שער עם ויניסיוס. רויטרס
ריאל עם ניצחון נוסף בדרבי. אסנסיו חוגג/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 16: גול! ריאל עלתה ל-0:1. ויניסיוס הגביה כדור לרחבה וקארים בנזמה הניף את רגלו ושלח בעיטה נפלאה לפינה של אובלק.

דקה 35: בעיטה חופשית של אנטואן גריזמן חולצה על ידי שוער ריאל טיבו קורטואה.

דקה 38: מהלך נהדר בהתקפת ריאל הסתיים בהדיפה של אובלק לאיום של וינסיוס מזווית קשה, הבלאנקוס נותרו עם קרן.

דקה 50: ז'ואאו פליקס השתחרר ומצא לעצמו מרחב לבעיטה מתוך הרחבה, אך הבעיטה שלו הלכה למרכז השער ונקלטעה בסופו של דבר אצל קורטואה.

דקה 51: ז'ואאו פליקס הכניס כדור אדיר למתאוס קוניה, שמזווית קשה בעט כדור חזק אך קורטואה שוב היה במקום והדף.

דקה 57: גול! 0:2 לריאל. ויניסיוס קיבל כדור עומק בצד שמאל, ומצא את מרקו אסנסיו בצד ימין של הרחבה שברגל שמאל מצא את הפינה את אובלק והכפיל את יתרונם של הבלאנקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully