וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושה את העבודה: תמונה אחת של רונאלדו שוב גנבה את הכותרות

עודכן לאחרונה: 12.12.2021 / 11:45

מנצ'סטר יונייטד שוב ניצחה, רונאלדו כבש את שער הניצחון והשלים את "הנקמה המושלמת". דה חאה מודה שנלחץ מהפציעה של לינדלוף, רנגניק אופטימי

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 0:1 על נוריץ'/ספורט1

שני משחקים, שני ניצחונות, פעמיים רשת נקייה: רלף רנגניק פתח בצורה טובה את הקדנציה שלו כמאמן מנצ'סטר יונייטד, ואחרי הניצחון הדחוק 0:1 על קריסטל פאלאס במשחק הבכורה, אתמול הגרמני שוב חיכה לשער מאוחר כדי לחגוג ניצחון 0:1 בנוריץ'. כריסטיאנו רונאלדו היה זה שהעניק ליונייטד את שלוש הנקודות עם פנדל מוצלח בדקה ה-75, אחרי שהפורטוגלי גם סחט את הפנדל, אבל מי שנבחר לגיבור המשחק הוא דויד דה חאה, שרשם שתי הצלות נהדרות ומנע מנועלת הטבלה להשיג נקודה.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג שער. רויטרס
שוב סותם פיות. רונאלדו/רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
תמיד במרכז העניינים. רונאלדו/רויטרס

רונאלדו הפך לשחקן הראשון של מנצ'סטר יונייטד שכובש עבור שלושה מאמנים שונים בעונה אחת (סולשיאר, קאריק, רנגניק) אחרי 95 שנה - מאז שג'יימס הנסון וג'ו ספנס עשו את זה ב-1926/27. הפורטוגלי עבר עוד ערב אופייני, שבו הוא מרכז העניינים, ובסופו של המשחק השלים נקמה. לאורך כל המשחק רונאלדו ספג שריקות בוז והקנטות מאוהדי נוריץ', והשיא היה כשהגיעה לכיוונו מסירה גבוהה והוא ניסה לבעוט בוולה - ופספס לחלוטין את הכדור. אוהדי נוריץ' לעגו לו ושרו נגדו, אבל אז רונאלדו כבש את שער הניצחון, וחגג מול אוהדי נוריץ' בצורה האופיינית עם הקפיצה המסורתית וקריאת ה"סיייווו".

עוד בוואלה!

סטיבן ג'רארד: "לא הגיע לליברפול פנדל, סלאח ביצע עבירה ראשון"

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד בועט פנדל. רויטרס
כובש מהנקודה/רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו חוגג שער ניצחון עבור מנצ'סטר יונייטד לעיני אוהדי נוריץ'. Stephen Pond, GettyImages
רץ לחגוג, וכולם מצלמים/GettyImages, Stephen Pond

אוהדי הכדורגל באנגליה לא יכלו שלא להבחין בעובדה שאולי אוהדי נוריץ' מקללים את רונאלדו, אבל רבים מהם הוציאו את הטלפונים שלהם וצילמו אותו חוגג בהפגנתיות, על אף שזה היה נגד הקבוצה שלהם. "באתם רק כדי לראות את רונאלדו", הקניטו אוהדי יונייטד את אוהדי נוריץ', כשגם ברשתות החברתיות התמונה (המאוד לא אופיינית לכבוד האנגלי) של אוהדי נוריץ' מצלמים בהתרגשות ובייראת כבוד שחקן שכבש נגדם עוררה לעג וביקורת.

רגע מדאיג נרשם ביונייטד כאשר ויקטור לינדלוף הוחלף בעקבות בעיות נשימה. דה חאה הודה אחרי המשחק שהטראומה של מקרה כריסטיאן אריקסן מהיורו האחרון עדיין מהדהדת בראשם של כדורגלנים, ואמר: "לא יודע מה קרה אבל הוא לא הצליח לנשום... ראינו כבר שחקנים שלא מרגישים טוב, ראינו את אריקסן, וזה קשה כשחבר שלך לקבוצה עובד דבר כזה. אני מקווה שהוא יהיה בסדר. המשחק, הכדורגל, לא חשוב. אלה החיים, הבריאות". רנגניק הבהיר לאחר מגן ש"לינדלוף בסדר, עבר עליו משהו, הוא התקשה לנשום וחש כאבים, הלב שלו היה בקצב גבוה במשך דקות ארוכות והוא לא הבין למה, ונלחץ. אבל הוא עבר בדיקות והתוצאות הראו שהכל בסדר".

על הניצחון אמר רנגניק: "ספגנו הכי הרבה שערים מהקבוצות בעשירייה הראשונה, כך שלשמור שני משחקים על רשת נקייה זה טוב. אבל אנחנו עדיין צריכים להשתפר, במיוחד במשחקים מול יריבות פיזיות שתוקפות כמו נוריץ'. לא ראיתי הרבה קבוצות מהתחתית שמשחקות נגד יריבות מהצמרת כמו שנוריץ' עשתה. נהיה חייבים להתמודד עם הפיזיות של הקבוצות האלה, ובעוד שלושה ימים אנחנו נגד ברנטפורד, וגם זה לא יהיה קל".

מי ספורטאי השנה שלכם?

26%
יאניס אנטטוקומפו
13%
נובאק דג'וקוביץ'
6%
ז'ורז'יניו
43%
רוברט לבנדובסקי
6%
קרסטן ורהולם
6%
קיילב דרסל
הסקר הסתיים
17059 משתתפים

מי ספורטאית השנה שלכם?

22%
איליין תומפסון
7%
סיפאן חסן
10%
יולימאר רוחאס
11%
אמה מקאון
11%
אשלי בארטי
39%
סימון ביילס
הסקר הסתיים
12009 משתתפים

המשחקים הבאים של מנצ'סטר יונייטד -

14.12 ברנטפורד (חוץ)
18.12 ברייטון (בית)
27.12 ניוקאסל (חוץ)
30.12 ברנלי (בית)
3.1 וולבס (בית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully