וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי בטירוף: "תנו לרודיגר את הכסף שהוא מבקש, נפתח מימון המונים"

עודכן לאחרונה: 11.12.2021 / 20:21

אוהדי הבלוז חגגו אחרי ה-2:3 הדרמטי על לידס וסחיטת שני הפנדלים של הבלם, טוכל: "הוא לא היה מוכן לקבל הפסד"

תקציר: צ'לסי - לידס 2:3/ספורט1

צ'לסי ניצחה הערב (שבת) 2:3 דרמטי את לידס לידס במסגרת המחזור ה-16 בפרמיירליג. ז'ורז'יניו כבש שני פנדלים, השני שבהם בדקה ה-94, והוביל את הבלוז לניצחון חשוב שהותיר אותם צמודים למנצ'סטר סיטי וליברפול. את שני הפנדלים סחט לא אחר מאשר אנטוניו רודיגר, שהוכשל פעמיים ברחבה. הבלם הגרמני המצטיין הוא השחקן הראשון של צ'לסי שסוחט שני פנדלים במשחק פרמיירליג מאז יורי ז'ירקוב שעשה את זה במרץ 2010 מול אסטון וילה. בסיום המשחק היה עימות בין רודיגר למספר שחקני לידס.

קשר צ'לסי ז'ורז'יניו, שכבש פעמיים מהנקודה הלבנה, אמר: "אלה שלוש נקודות חשובות מאוד עבורנו. היה לנו משחק קשה, לידס יריבה קשה אבל ניצחנו בצדק. השער בדקה האחרונה היה מדהים. כל האצטדיון הרגיש כל כך טוב. אנחנו תמיד יכולים לתת יותר ולהשתפר". על העובדה ששיחק עם פציעה בגב אמר קשר נבחרת איטליה: "הגב שלי אולי לא במצב הכי טוב, אבל לפעמים אתה צריך לדחוף את עצמך כדי לעזור לקבוצה. זה מה שהייתי צריך לעשות. זה קשה, אבל דחפתי קדימה למען הקבוצה".

אנטוניו רודיגר שחקן צ'לסי. Marc Atkins, GettyImages
זכה למחמאות. רודיגר/GettyImages, Marc Atkins

מאמן צ'לסי תומאס טוכל אמר: "היה משחק נחמד, אינטנסיבי מאוד ואני שמח מאוד עם הצורה בה שיחקנו. אני חושב שהגיע לנו לנצח, אבל ברור שהיה לנו קצת מזל עם שער כל כך מאוחר בתוספת הזמן. הצורה בה ניצחנו היא מרשימה מאוד ואני שמח מאוד ממה שעשינו. עבדנו קשה, אבל לא ציפינו למשחק קל. היה לנו קצת מזל, הזדקקנו לו. היינו חסרי מזל בשני המשחקים האחרונים וספגנו שערים מאוחרים, אז אולי זה הפיצוי".

על שני הפנדלים של ז'ורז'יניו אמר הגרמני: "לא קל לכבוש שני פנדלים באותו משחק. לא הייתי בטוח שהוא יבעט את השני. אנחנו מאמינים בשחקנים שלנו, כל הכבוד לו". על חשיבות הניצחון הוסיף המאמן: "אין אלטרנטיבה לניצחון בחדר ההלבשה הזה. עכשיו יש לנו יומיים מנוחה ואנחנו משחקים שוב בשלישי, אני שמח מאוד בשביל הקבוצה והצוות. יש דברים שאנחנו צריכים לשפר, אבל אני מרוצה מאוד מהתוצאה". על רודיגר אמר טוכל: "הוא לא היה מוכן לקבל הפסד היום".

מי שזכה להרבה מחמאות הוא רודיגר כשאחד מחשבונות האוהדים בטוויטר כותב: "נפתח מימון המונים כדי לשלם לרודיגר 400 אלף ליש"ט בשבוע רק כדי להשאיר אותו כאן אפילו עוד שבוע אחד". העיתונאי ניזאר קינסלה צייץ: "ההשפעה של רודיגר על צ'לסי היא עצומה. גם כשהוא לא בהופעה הכי טובה שלו, הוא סחט שני פנדלים והציל את הקבוצה שלו". אוהד נוסף צייץ: "תנו לרודיגר כל מה שהוא רוצה יא ממזרים חסרי תועלת". העיתונאי פרנק אדוהו צייץ: "מרינה, בפעם האחרונה אומר לך את זה: רודיגר משחק עם דם שנוזל מהלב שלו. תני לו את הכסף הארור". אוהד צ'לסי נוסף כתב: "תנו לרודיגר 500 אלף ליש"ט בשבוע אם זה מה שהוא רוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully