וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות היא לא המדד להצלחה: הציפיה של מכבי תל אביב מקרסטאיץ'

11.12.2021 / 11:37

הצהובים מבינים שהעונה בורחת וסימנו למאמן החדש מספר מטרות כשזכיה באליפות לא בראשן. וגם: התמורה שקיבל הסרבי בגין החוזה הקצר והמטרה האישית שלו. משחק הבכורה יהיה בגביע המדינה

תקציר: אלשקרט - מכבי תל אביב 1:1/ספורט1

במכבי תל אביב יחלו הערב (שבת) בהכנות למשחק מול הפועל חדרה מחרתיים (20:15 בספורט1) שיסיים את הסיבוב הראשון. אחרי שהקבוצה נחתה אתמול לפנות בוקר בישראל מירבאן, רק מחר בבוקר יידעו במועדון אם ניתן להטיס את המאמן החדש מלאדן קרסטאיץ' והצוות שלו מבלגרד לישראל והאם מספיקה בדיקת קורונה אחת שיערכו עם הנחיתה בנתב"ג כדי להימנע מבידוד.

כך או אחרת, התכנית היא שקרסטאיץ' ואנשיו ינחתו מחר אחר הצהריים בישראל, ישבו ביציע בבלומפילד בשני ויעקבו אחרי השחקנים במשחק מול הפועל חדרה. המשחק הראשון של המאמן הסרבי על הקווים אמור להיות מול הפועל מרמורק בגביע המדינה ביום ראשון הבא וכעבור שלושה ימים הוא יערוך את משחק הליגה הראשון שלו מול בני סכנין בבית.

רז שטיין שחקן בני סכנין כובש מול מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
בדוחא נדלקו נורות האזהרה. מכבי תל אביב בהפסד לסכנין/מאור אלקסלסי

כזכור, מכבי תל אביב הובסה במחזור הפתיחה בסכנין ושם כבר נדלקו כל נורות האזהרה בדבר העונה הרעה שמצפה לקבוצה. לברק יצחקי, אם כך, יש עוד משחק אחד על הקווים מחרתיים וזו תהיה הזדמנות עבורו לסיים את התפקיד עם ניצחון ביתי בליגת העל, דבר שהוא לא עשה עד עכשיו.

קרסטאיץ' רצה לחתום במכבי תל אביב ליותר מחצי עונה, אבל כאשר ראה שהצהובים מתעקשים על כך, ניאות לקבל את עמדת המועדון לא לפני שהצדדים קבעו מה יהיה גובה השכר שלו בשנתיים שאחרי במידה שמחזיקת הגביע תרצה לממש את האופציה עליו. כיוון שמכבי תל אביב לא הסכימה לחוזה ארוך, היא שידרגה את ההצעה הכספית שלה למאמן ב-10% כך שאם הוא ימשיך לעונה הבאה הוא ישתכר 400 אלף יורו נטו. המאמן הסרבי מכוון לחזור לגרמניה, שם עשה קריירה נהדרת כשחקן ובעתיד הלא רחוק לאמן בבונדסליגה.

מלאדן קרסטאיץ', מאמן נבחרת סרביה. רויטרס
חולם על הבונדסליגה. קרסטאיץ'/רויטרס

במועדון מבינים שהעונה כבר די ברחה, רואים (כולל במשחק שלשום מול אלשקרט) כמה בעיות מקצועיות קיימות ולכן לא הגדירו לקרסטאיץ' את האליפות העונה כמטרה. במועדון רוצים לזכות בגביע המדינה, להבטיח כרטיס בסיום העונה למוקדמות הקונפרנס ליג גם דרך הליגה ורוצים לעלות לשלב שמינית הגמר של המפעל האירופי בחודש פברואר. הגדרת האליפות כיעד שייקבע אם העונה הזו היא הצלחה או כשלון, לא רלוונטית כרגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully