וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההחלטה, המו"מ המהיר והרגע שהכריע: קרסטאיץ' "עשה את זה" למכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 9.12.2021 / 12:45

למרות שהסרבי היה השם הכי טרי ברשימה, התיקו מול נוף הגליל גרם להנהלה להעלות הילוך. שיחות הווידאו הכריעו לטובתו, וברק יצחקי כבר ידע שהדברים סגורים. עכשיו מכבי תל אביב וקרסטאיץ' יקוו שהחוזה הקצר והמוניטין יעשו את שלהם

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל נוף הגליל 1:1/ספורט1

את ההחלטה ללכת על מלאן קרסטאיץ' קיבלה מכבי תל אביב בדיוק לפני שבוע. זה היה למחרת משחק הנפל מול נוף הגליל (1:1). מכבי תל אביב אומנם ליקטה בו נקודה, אבל מבחינתה זה היה הפסד לכל דבר. בלילה שאחרי המשחק היה ברור לכל הגורמים העומדים בראש המועדון שחייבים למנות מאמן באופן מיידי, אחרת גם השתתפות באירופה, שלא לדבר על אליפות, תהיה בסכנה.

ביום חמישי החלו המגעים מול קרסטאיץ', ששמו היה ברשימות בסך הכל כמה ימים קודם. מבין לא מעט מועמדים לאימון הקבוצה, השם של קרסטאיץ' היה אולי הכי "טרי", אבל הרזומה שלו כמאמן נבחרת סרביה עשה את זה והכריע, ובין הצדדים החלו שיחות וידאו כדי לראיין אותו ישירות מסרביה. בשיחות הרשים קרסטאיץ' בעיקר בכל הנוגע לקשיחות שלו, למוסר העבודה הגבוה ולעובדה שהוא רוצה להתפתח בקריירת מועדונים ורואה במכבי תל אביב הזדמנות מצוינת להרים את עצמו.

מלאדן קרסטאיץ' מאמן נבחרת סרביה. רויטרס
מלאדן קרסטאיץ' מאמן נבחרת סרביה/רויטרס

העובדה ששוב מדובר בסרבי, כמו ולאדן איביץ', "עשתה את זה" לאנשי מכבי תל אביב ובסוף השבוע שעבר הצדדים כבר התקדמו במהירות במשא ומתן. כשברק יצחקי עמד בסוף המשחק מול בית"ר ירושלים בטדי ביום ראשון ואמר בפעם הראשונה בקול ברור שהעניינים מאוד מתקדמים, זה היה כבר אחרי שרוב הפרטים מול קרסטאיץ' נסגרו. היה צריך בכל זאת לסגור כמה סעיפים ופרטים אחרונים - אבל אלה סוכמו תוך יומיים. ומכבי תל אביב ידעה כבר שלשום שיש לה את המאמן שהיא רוצה ביד.

לשני הצדדים לסגור על חוזה רק עד תום העונה: מכבי תל אביב כבר נכוותה עם שני המאמנים הזרים האחרונים שלה גיורגוס דוניס ופטריק ואן לוון - ומכאן שבמועדון העדיפו של לנעול את עצמם כבר עכשיו לתקופה ארוכה. מנגד, גם קרסטאיץ' רצה לבוא קודם רק עד סוף העונה, כדי לבחון את השטח ולראות שזה מתאים לו, והוא משוכנע ביכולתו להצליח בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully