וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החבר של איביץ' יילך בעקבותיו? הציפיות של מכבי תל אביב מקרסטאיץ'

עודכן לאחרונה: 9.12.2021 / 12:46

למה שני הצדדים העדיפו חוזה קצר, למה הצהובים מינו עוד סרבי "תואם איביץ'", ההצעה שהוא דחה מנבחרת ניגריה והשחקנים החדשים שיוכל לצרף בינואר. מכבי תל אביב וגולדהאר מקווים שמצאו "גנרל סרבי" חדש

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

אחרי קרוב לחודש וחצי של חיפושים, מכבי תל אביב הודיעה הבוקר (חמישי) על מינוי של מלאדן קרסטאיץ' לתפקיד המאמן החדש. לקרסטאיץ', הסרבי בן ה-47, אין הרבה ניסיון כמאמן. הוא אימן את נבחרת סרביה במונדיאל 2018 אחרי ששימש עוזר מאמן בנבחרת, ובינואר 2021 קרסטאיץ' אימן לראשונה בחייו קבוצה כשהתמנה למאמן באצ'קה טופולה מהליגה הראשונה במולדתו, אך סיים את תפקידו באוקטובר האחרון.

מלאדן קרסטאיץ' מאמן נבחרת סרביה. רויטרס
הבכורה מול מרמורק?/רויטרס

השורה התחתונה היא שמכבי תל אביב מקווה שהוא יצליח להיות "תואם איביץ'": גם קרסטאיץ' נחשב לאיש עבודה קפדן וקשוח, בתקווה שגם הוא יהיה "הגנרל הסרבי" שהקבוצה זקוקה לו. לא במקרה הבעלים מיץ' גולדהאר אמר על המינוי: "למלאדן יש את האיכויות אותם אנו מעריכים במכבי - מוסר עבודה, מקצוענות והשאיפה לנצח. תכונות אופי אלה הזניקו את מלאדן לפסגת הכדורגל האירופי והמועדון ירוויח מהן בחתירה למטרות שלנו". ואפרופו איביץ', זה סמלי שהשניים שיחקו יחד במשך שנתיים וחצי בפרטיזן בלגרד: איביץ' בתפקיד הקשר והוא היה בלם.

קרסטאיץ' הסכים לחתום על חוזה לחצי שנה עם אופציה לשנתיים נוספות. שני הצדדים העדיפו את האופציה של חוזה עד תום העונה: הסרבי עדיין מקווה לאמן במערב אירופה בליגות בכירות יותר, וגם מכבי תל אביב נכוותה לאחרונה עם שני מאמנים זרים - דוניס וואן לוון. קרסטאיץ' יוכל להביא שחקנים חדשים בינואר, כשההנהלה העניקה לו אישור לחזק את הסגל לקראת החצי השני של העונה. בסרביה טוענים שמדובר ב"מינוי מפתיע", ושהוא דחה הצעה מנבחרת ניגריה.

קרסטאיץ' ינחת עד יום ראשון בישראל ואמור להיות בבלומפילד מול הפועל חדרה ביציע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully