וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מינוי קרסטאיץ', גם החלפת שחקנים על הפרק במכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 10.12.2021 / 7:02

אכזבה עצומה במחזיקת הגביע אחרי ההופעה בתיקו נגד אלשקרט, יצחקי והצוות החדש ישקלו לשחרר שחקנים. במועדון אמרו: "אם זה מה שאנחנו מייצרים ביום בו מודיעים על מאמן חדש, המצב שלנו רע מאוד". קרסטאיץ' יזדקק לבידוד?

תקציר: אלשקרט - מכבי תל אביב 1:1/ספורט1

דאגה גדולה במכבי תל אביב מהיכולת הדלה של הקבוצה אמש (חמישי) בתיקו 1:1 מול אלשקרט הארמנית במשחק שסיים את שלב הבתים של הקונפרנס ליג. בקבוצה ציפו שביום בו יוצאת הודעה מודיעה על החתמה של מאמן חדש, השחקנים יעלו לדשא ויביאו המון מעצמם, כל שכן כשמדובר בשחקני ספסל שכבר הרבה זמן חיכו לדקות משחק.

אלא שלמרות שבבוקר הם התבשרו בארוחה בבית המלון בירבאן שהסרבי מלאדן קרסטאיץ' יהיה המאמן הבא שלהם, הגיעו השחקנים בהדרכת ברק יצחקי לאצטדיון של אלשקרט והציגו את אחד המשחקים הגרועים של מכבי תל אביב באירופה בשנים האחרונות. למשחק המשעמם והגרוע היו כאמור שותפים שחקנים שחיפשו כבר זמן רב הזדמנות וגם שער השוויון של אילון אלמוג שמנע הפסד מביך מאוד, לא הצליח לנחם. מאוחר אחרי המשחק אמר גורם במכבי תל אביב: "אם זה מה שאנחנו מייצרים ביום בו מודיעים על מאמן חדש שיושב בבית וצופה בשחקנים, המצב שלנו רע מאוד".

שחקן מכבי תל אביב אילון אלמוג, מול אלשקרט. רויטרס
גם שער השוויון של אלמוג לא ניחם את אנשי מכבי תל אביב/רויטרס

אחרי החתמת קרסטאיץ', מכבי תל אביב צפויה גם לעשות שינויים בחלון ההעברות של ינואר. בקבוצה שוקלים ברצינות להחליף שחקן או שניים אם ברק יצחקי והצוות החדש ימצאו שחקנים מתאימים בחודש הקרוב. בקבוצה לא מרוצים מהרבה שחקנים והכל פתוח ונמצא על השולחן. קיימת אכזבה גדולה מכמה שחקנים, גם מבית וגם שחקני רכש, שלא תורמים הרבה ולא מצדיקים את הגעתם לקבוצה.

מעבר לאכזבה מיכולת השחקנים, במכבי תל אביב מצפים מקרסטאיץ' להפוך את הקבוצה הבינונית של מכבי תל אביב ליותר טובה. ברור לכולם בקרית שלום שהסגל הזה לא מספיק טוב וגם אם יצחקי יחזור ויגיד פעם אחר פעם שהסגל שהוא היה שותף לבנייתו מצוין, זה לא יהפוך אותו לכזה. לכן עיקר הציפייה מהגנרל הסרבי החדש היא לארגן את מכבי תל אביב, לשפר את משחק ההגנה של הקבוצה, להפוך אותה ליותר אטרקטיבית ובעיקר לייצר כבר מומנטום של כמה משחקי ניצחון כי מה שמאפיין את מכבי תל אביב של העונה הוא חוסר יציבות.

קרסטאיץ' ועוזריו צפו אמש במשחק מבתיהם ובמכבי תל אביב יפעלו היום כדי להשלים את כל הליך הנחתתם בארץ. עדיין לא ברור אם המאמן והצוות שלו יצטרכו בידוד כשינחתו בישראל או שמא יוכלו לצפות במשחק מול הפועל חדרה מהיציע בבלומפילד. מה שבטוח הוא שיצחקי עדיין לא יכול להגיד שלום לעמדה שהוא לא אוהב ויתכן שהוא יצליח להשיג בכל זאת ניצחון ראשון כמאמן זמני גם במשחק בית.

עוד בוואלה!

הימור כמעט עיוור: מלאדן קרסטאיץ' הוא תעלומה מוחלטת כמאמן

לכתבה המלאה
שחקני אלשקרט ליד שחקני מכבי תל אביב. רויטרס
במכבי תל אביב מצפים מקרסטאיץ' לשפר את עניין היציבות/רויטרס

במכבי תל אביב ציפו לניצחון אמש כדי לסיים את הבית עם עוד שתי נקודות שהיו מכניסות לחשבון 340 אלף יורו וגם עם עוד נקודות דירוג. את המקום הראשון בבית מכבי תל אביב כבר איבדה ללאסק לינץ בהפסד בבלומפילד לפני שבועיים, כך שבכל מקרה תצטרך היא תשחק בחודש פברואר ראש בראש מול נושרת מהליגה האירופית וזאת כדי לטפס לשלב שמינית הגמר של הקונפרנס בחודש מרץ.

"כרגע אנחנו אפילו לא יכולים לפנטז על מקום בשמינית", הודה אמש שחקן בקבוצה. "כמו שאנחנו נראים, יהיה לנו קשה מאוד לעבור קבוצה בדו קרב של שני משחקים ולהמשיך הלאה. ברמה כזו זה לא יספיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully