וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי: "תוצאה מאכזבת, חבל, במשחקים כאלה צריך לנצח"

עודכן לאחרונה: 9.12.2021 / 22:35

מאמנה הזמני של מכבי תל אביב היה מאוכזב אחרי ה-1:1 מול אלשקרט: "אנחנו צריכים לשחק טוב יותר ולנצל מצבים"

תקציר: אלשקרט - מכבי תל אביב 1:1/ספורט1

מכבי תל אביב סיימה הערב (חמישי) את שלב הבתים של הקונפרנס ליג עם 1:1 מול אלשקרט הארמנית בחוץ. הצהובים ממש לא הרשימו, אבל שער של אילון אלמוג לפחות חילץ עבורם נקודה. המאמן החדש מלאדן קרסטאיץ' העלה סטורי עם תמונה שלו צופה במשחק, גם הוא הבין הערב שיש לו הרבה מאוד עבודה.

מנהל מחלקת הכדורגל, שמשמש כמאמנה הזמני של מכבי תל אביב, ברק יצחקי אמר אחרי המשחק: "במחצית הראשונה הגענו לשלושה או ארבעה מצבים טובים להבקעה, למרות שלא שיחקנו טוב. זה היה משחק חוץ קשה. לא היה פה הרבה קהל, אבל עדיין אנחנו צריכים לשחק יותר טוב ולנצל את המצבים".

ברק יצחקי מאמנה הזמני של מכבי תל אביב. אריאל שלום
"התכוננו ברצינות רבה". יצחקי/אריאל שלום

על ההכנות למשחק בידיעה שהקבוצה כבר עלתה אל השלב הבא, אמר יצחקי: "כמובן שהתכוננו ברצינות רבה למשחק, אבל זו גם הייתה הזדמנות לתת דקות לשחקנים שלא שיחקו הרבה בתקופה האחרונה, גם כדי להכניס אותם לכושר כי נצטרך את כולם עד סוף העונה וגם לתת מנוחה לשחקנים ששיחקו הרבה משחקים ברצף בימים האחרונים. זו הייתה אמנם הזדמנות טובה אבל בסופו של דבר המשחק הסתיים בתוצאה מאכזבת. חבל, משחקים כאלה אנחנו צריכים לנצח, בטח אחרי המחצית הראשונה".

יצחקי התייחס גם לסיכום שלב הבתים של הצהובים ואמר: "הייתה לנו הזדמנות טובה לסיים במקום הראשון אבל פיספנו את זה במשחק נגד לאסק בבית. בסופו של דבר עלינו, נצטרך לחכות להגרלה ולראות את מי נקבל ונתכונן בהתאם".

מכבי תל אביב תשוב הלילה לארץ ותחל בשישי בהכנות למשחק ביום שני נגד הפועל חדרה. יצחקי אמר: "מרגע שנגמר המשחק אנחנו מתכוננים ליום שני. זה משחק סופר חשוב בבית שאנחנו צריכים לקחת בו את הנקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully