וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון ניצחה בדטרויט וקטעה את הרצף, 10 נקודות לדני אבדיה

קייל קוזמה (26 נקודות) קלע שלשת ניצחון 0.6 שנייה לסיום ההארכה וקבע 116:119 לוויזארדס, שניצחו לראשונה אחרי שלושה הפסדים. אבדיה פתח מצוין וקלע את כל 10 הנקודות שלו במחצית הראשונה, וסיים עם מאזן הפלוס/מינוס הגבוה בקבוצה

שחקני וושינגטון וויזארדס מתאמנים לקראת המשחק נגד אורלנדו/מתוך הטוויטר של וושינגטון

נקטע רצף ההפסדים של וושינגטון: הוויזארדס גברו הלילה (בין רביעי לחמישי) 116:119 על דטרויט החלשה, ושבו למסלול הניצחונות בזכות שלשת ניצחון של קייל קוזמה 0.6 שניייה לסיום ההארכה. וושינגטון פיגרה, השלימה מהפך וכבר הוליכה ב-13 הפרש במהלך הרבע האחרון, איפשרה לפיסטונס להשוות ולכפות הארכה, אבל עדיין הצליחה לעצור את רצף שלושת ההפסדים ולנצח במישיגן.

דני אבדיה שחקן וושינגטון וויזארדס. רויטרס
פתח אגרסיבי. אבדיה/רויטרס
דני אבדיה וושינגטון וויזארדס. רויטרס
מחצית ראשונה נהדרת, ומעודדת. אבדיה/רויטרס

גם דני אבדיה חזר לעצמו, וסיים ערב מוצלח עם 10 נקודות, 6 ריבאונדים וחסימה אחת. הישראלי פתח מצוין, וקלע 7 נקודות כבר ברבע הראשון, כולל שלשה גדולה על הבאזר, ובסיומו דטרויט הוליכה, ואבדיה היה הקלע המצטיין של קבוצתו. עוד לפני המחצית הוסיף שלשה והגיע ל-10 נקודות (ב-10 דקות משחק), אבל גם צבר שלוש עבירות. בהמשך המשחק שיחק רק 10 דקות נוספות, אבל עדיין הצליח לסיים את המשחק עם מאזן הפלוס/מינוס הכי טוב בקבוצה - פלוס 14. אבדיה קלע 4 מ-9 מהשדה, כולל 2 מ-4 מהשלוש, ושוב היה טוב בהגנה (חסימה אחת).

קייל קוזמה, יליד מישיגן, היה זה שקלע את סל הניצחון המתוק, שלאחריו נופף לקהל המקומי בדטרויט. הוא סיים עם 26 נקודות ו-7 ריבאונדים. בראדלי ביל קלע 25 נקודות, אבל גם היה אחראי על איבוד חשוב בשניות הסיום, כשוושינגטון הוליכה 102:106 כשנותרו 31 לסיום הרבע הרביעי, ואיפשרה לפיסטונס להשוות ולכפות הארכה. בסך הכל מדובר בערב מעודד עבור וושינגטון, ששוב נהנתה משישה שחקנים עם מספר דו ספרתי של נקודות.

שחקני וושינגטון וויזארדס קייל קוזמה, בראדלי ביל. Gregory Shamus, GettyImages
סל ניצחון. קוזמה/GettyImages, Gregory Shamus
קייל קוזמה אחרי שקלע את סל הניצחון של וושינגטון. GettyImages
להתראות. קוזמה מנופף לקהל בדטרויט/GettyImages

מנגד, בצד השני ג'רמי גרנט קלע 28 נקודות, אבל דטרויט נחלה הפסד עשירי ברציפות, והיא ללא ניצחון כבר יותר משלושה שבועות. הלילה המארחת איפשרה לוושינגטון גם לנצח 38:52 בריבאנדים, והוויזארדס שיפרו את מאזנם ל-11:15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully