וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפחד שמלווה את ונסה בריאנט: "אנשים שבטחתי בהם עשו צחוק מקובי"

קרוב לשנתיים אחרי התרסקות המסוק הטרגית, ב-TMZ חשפו עדויות מתביעתה של אלמנת כוכב העבר נגד משרד השריף: "ביקשתי שלא יצלמו את הגופות, מתייסרת מהמחשבה שהן ייצאו"

התגובות בלוס אנג'לס למותו של קובי בריאנט בהתרסקות מסוק/צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

ונסה בריאנט, אלמנתו של אגדת הכדורסל שהלך לעולמו בתאונת מסוק טרגית בינואר בשנה שעברה, סיפרה שכל חייה ילווה אותה הפחד שיידלפו לרשת תמונות של גופותיהם של בעלה קובי ושל בתם ג'יאנה.

כחלק מהתביעה שהגישה נגד משרד השריף לאחר שהתבשרה כי שוטרים מהמחוז שיתפו תמונות של גופותיהם של קובי ג'יאנה מזירת ההתרסקות, ב-TMZ חשפו היום (שלישי) כי ונסה טוענת שמיד לאחר התאונה היא פנתה לשריף אלכס וילאנואבה וביקשה ממנו לאבטח את זירת ההתרסקות ולמנוע כל אפשרות שיצולמו תמונות מהמקום. "אם אתה לא יכול להחזיר את בעלי ואת התינוקת שלי, תוודא שאף אחד לא מצלם אותם", טענתה בתביעתה כי כך אמרה לשריף.

אלמנתו של קובי בריאנט, ונסה בריאנט. Kevork Djansezian, GettyImages
פחד תמידי מחשיפת התמונות. ונסה בריאנט/GettyImages, Kevork Djansezian

למרות זאת, כחודש לאחר האירוע הטרגי, היא למדה ששוטרי המחוז בכל זאת תיעדו את אשר התרחש בזירה, צילמו את שרידי הגופות וגם שיתפו את אותן תמונות קשות. כעת תובעת ונסה את משרד השריף בטענה כי מעבר לכך שקרה הדבר בדיוק ממנו היא חששה ועשתה ככל שביכולתה למנוע, היא תפחד לכל שארית חייה מהאפשרות שהתמונות יגיעו לרשת ויופצו ברחבי העולם ללא הפרעה.

עוד לטענת ונסה בריאנט, לפחות 20 אנשים נחשפו לאותן תמונות קשות שמתעדות את הגופות של בעלה ובתה. "מאז שנחשפתי לתמונה אני מתייסרת במחשבות מי צילם אותה. זה מקומם אותי שהאנשים שבטחתי בהם שיגנו על כבודם של בעלי ובתי, ניצלו את עמדותיהם כדי לצלם את שרידי הגופות. כואב לי גם מהמחשבה שאנשים הסתכלו על הגופות ללא כל סיבה, אני עצובה וכועסת שעשו שימוש בתמונות האלה ושצחקו על גופותיהם של בעלי ובתי בעת בילוי בבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully