וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרו של חוגג הוארך בשבעה ימים, בסיומם הוא צפוי להשתחרר למעצר בית

עודכן לאחרונה: 7.12.2021 / 17:53

הבעלים של בית"ר ירושלים שוב לא התייצב לדיון, בו נקבע שאלא אם תוגש הצהרת תובע הוא יועבר בשבוע הבא למעצר בית בפיקוחה של רעייתו. השחרור מותנה בערבות אישית של 10 מיליון שקל וערבות צד ג' של 40 (!) מיליון שקל. בית"ר לא נמנית בין החברות מהן הורחק

בווידאו: פרומו לתחקיר חדשות 13, על הקשר בין סוכן הדגמניות עמרי יערי למשה חוגג/צילום: חדשות 13

עורכי דינו של משה חוגג הגיעו היום (שלישי) לסיכום עם המשטרה כי מעצרו יוארך ב-7 ימים נוספים, ובדיון בבית משפט השלום בראשון לציון נקבע כי אלא אם יוחלט להגיש הצהרת תובע, בסיומם יעבור חוגג למעצר בית לתקופה של חודש בביתו בתל אביב, בפיקוחה של רעייתו ענבל חוגג. הבעלים של בית"ר ירושלים ששוב לא התייצב לדיון בעניינו יצטרך להפקיד לצורך כל ערבות אישית של 10 מיליון שקל וערבות צד ג' חריגה בגובה 40 מיליון שקל.

בנוסף נגזרו על חוגג, שנעצר ב-18 בנובמבר בחשד לשורה ארוכה של עבירות כלכליות ועבירות מין - בפרשה שנקראה "המשחק הגדול", הרחקות מהחברות המעורבות בתיק במשך 90 יום (כאשר בית"ר ירושלים לא נכללת בין החברות ברשימה), איסור שימוש במדיה מגנטית ודיגיטלית למשך 45 יום, אי יצירת קשר עם המעורבים למשך 180 יום, פרט לבני משפחה שלא קשורים לחקירה. מי שחתמה על הערבות של חוגג היא אשתו.

עורכי הדין משה מזור ועמית חדד המייצגים את חוגג מסרו בתגובה: "על מנת למצות את החקירה בעניינו ולהביא לסיומה, סוכם בין הצדדים על הארכת מעצר נוספת של 6 ימים. אנו מברכים על החלטת המשטרה לשחררו בתום תקופה זו. משה חוגג ממשיך לשתף פעולה עם חוקריו מאמין ובטוח בחפותו".

משה חוגג הבעלים של בית"ר ירושלים. ניב אהרונסון
עדיין מצליח להימנע ממפגש עם התקשורת. חוגג/ניב אהרונסון

עבירות המין החמורות שבהן חשוד חוגג הן איסור צריכת מעשה זנות מקטין, החזקת מקום לשם זנות, פרסום והצגת תועבה, בעילה אסורה בהסכמה, הבאת אדם לידי מעשה זנות, הבאת קטין לסמים מסוכנים, איסור אלכוהול לקטינים, מעשה סדום, סחר בבני אדם, מעשה מגונה, גרימה לעזיבת המדינה לשם זנות, הטרדה מינית ופגיעה בפרטיות - כך הותר היום לפרסום בסוף השבוע.

החשדות החמורים נגד חוגג עלו לאחר שלמשטרה הגיעו סרטונים רבים ממצלמות נסתרות מדירה במרכז הארץ, שם רואים צעירות במצבים אינטימיים שהתארחו בדירה עם מקורבים לחוגג. בנוסף, כמה נשים הגיעו ליחידה הארצית לחקירות הונאה וטענו כי חוגג פגע בהן מינית ואף ניסה לכפות את עצמו עליהן.

עוד לפני כן הותר לפרסום שהוא חשוד בשורה של עבירות כלכליות: איסור הלבנת הון, קשירת קשר לפשע, גניבה בידי מורשה, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, השמטת הכנסה במזיד, רישום כוזב במסמכי תאגיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully