וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונצ'יץ' הודה בבעיית המשקל: "אולי נרגעתי קצת יותר מדי בקיץ"

הסלובני הצהיר אחרי ההפסד לברוקלין שהוא מודע לכושרו הירוד, ב-ESPN דווח שהוא התייצב לקדם העונה עם כ-13 ק"ג יותר ממה שדאלאס דיווחה. דוראנט על ריבוי הדקות: "אולי אשחק 48, כדי שיהיה לכם על מה לדבר"

ערב קליעה מזעזע עלה לדאלאס מאבריקס בהפסד השלישי ברציפות והשמיני שלה בעשרת המשחקים האחרונים הלילה (בין שלישי לרביעי), כשגם לוקה דונצ'יץ' היה שותף לכך למרות שסיים עם 28 נקודות, 9 אסיסטים ו-6 ריבאונדים ב-102:99 נגד ברוקלין נטס. במהלך המשחק ספג דונצ'יץ' ביקורת מפרשן TNT ושחקן העבר רג'י מילר, שטען כי הסלובני "משוטט על המגרש" ו"חייב לקצץ", כלומר לרדת במשקל - ולאחר ההפסד דונצ'יץ' הודה לראשונה בבעיה שהפכה לנרטיב רציני סביבו בשנתיים האחרונות.

לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס. Ron Jenkins, GettyImages
הגיע במשקל יתר לקדם העונה. לוקה דונצ'יץ'/GettyImages, Ron Jenkins

ב-ESPN דווח הלילה כי בעונה הנוכחית ובזו שקדמה לה, הכוכב חזר מהפגרה כשהוא שוקל לפחות 117 ק"ג, על אף שבאופן רשמי הקבוצה דיווחה שמשקלו עומד על כ-104 ק"ג. אם בסביבתו של השחקן נימקו בעבר את מימדי גופו בעניינים גנטיים כאלה ואחרים, הפעם דונצ'יץ' אמר בישירות: "אני יודע שאני חייב להשתפר. היה לי קיץ ארוך, שיחקתי באולימפיאדה ואז לקחתי שלושה שבועות חופש, ונרגעתי קצת. אולי נרגעתי יותר מדי. אני פשוט חייב לחזור למסלול".

מה שמפריע לסלובני להיכנס בחזרה לכושר זו העובדה שהוא סוחב פציעות בברך ובקרסול ברגלו השמאלית מפתיחת העונה. דונצ'יץ' הסביר שהוא "מנסה להתאמן ולשחק למרות שזה כואב", כנראה בגלל שהמאבריקס הפסידו בכל ארבעת המשחקים שהוא נעדר מהם העונה. ממוצעיו של הסלובני עומדים על 25.5 נקודות, כמעט 8 ריבאונדים ו-8.5 אסיסטים למשחק, לצד 44.4% מהשדה לעומת ה-47.9% שבהם דייק בעונה שעברה.

קווין דוראנט, ברוקלין נטס. GettyImages
לא מוכן לשמוע על עומס. קווין דוראנט/GettyImages

שניים שכן נמצאים בכושר מצוין הם כוכבי ברוקלין נטס, קווין דוראנט וג'יימס הארדן, שלא מוכנים לשמוע ולו מילה אחת על כך שהם מעמיסים על עצמם יותר מדי דקות משחק, חרף הפציעות מהן סבלו בשנים האחרונות. KD שיחק יותר מ-40 הלילה ולא נח בכלל במחצית השנייה, בעוד הגארד המזוקן בילה דקה אחת יותר על הפרקט, ובשורה התחתונה זה עזר לקבוצה של סטיב נאש לחזור מפיגור 17 ולנצח, למרות שלא הובילה עד אמצע הרבע הרביעי.

"דבר אחד לגביי ולגבי KD, אנחנו אוהבים לשחק כדורסל. אנחנו מסוגלים לשחק את כל 48 הדקות, גם אם נהיה מותשים. גם אם המאמן יגיד משהו, אנחנו רוצים לשחק", הבהיר הארדן, שיפגוש הלילה את האקסית יוסטון רוקטס כשהנטס יעלו לשחק בפעם השנייה ביומיים. דוראנט הוסיף: "אני יודע שאנשים אולי מודאגים מהדקות שלי כי נפצעתי בעבר וכל החרא הזה, אבל כרגע אני רוצה לשחק. יש מצב שאשחק 48 דקות מחר, סתם כי בא לי. כדי שיהיה לכם על מה לדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully