וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההחלטה לחזור לישראל והמגורים באקדמיה: קני סייף בריאיון

קשר מ.ס אשדוד התראיין לאתר הרשמי ודיבר על המומנטום הנפלא של הקבוצה ("לקח לנו זמן, אבל דברים התחברו"), היכולת הגבוהה שהוא מציג לאחרונה ("אולי אנשים הופתעו כי לא הכירו אותי") והשנים הרבות בחו"ל

תקציר: מכבי פתח תקוה - מ.ס. אשדוד 1:0/ספורט1

רבים הופתעו כשבתחילת חודש ספטמבר חזר קני סייף לישראל וחתם במועדון ספורט אשדוד. אחרי שנים רבות בבלגיה וגם בהשאלות בארצות הברית ובפולין, הקשר הגיע בהשאלה מאנדרלכט לעיר הנמל עד תום העונה.

הפתיחה שלו הייתה חלשה וגם הקבוצה מצאה את עצמה עמוק בתחתית הליגה, אבל בשבועות האחרונים הוא כבש שני שערים, בישל עוד ארבעה והקבוצה ברצף של שישה משחקים ללא הפסד - כולל ניצחון על מכבי תל אביב שסיים את דרכו של המאמן פטריק ואן לוון ותוצאות תיקו נגד המוליכות הפועל באר שבע ומכבי חיפה.

קני סייף, שחקן מ.ס. אשדוד. אריאל שלום
מתאוורר אחרי שנים שהיה רחוק מכולם. סייף/אריאל שלום

היום (רביעי) התראיין סייף לאתר הרשמי של מ.ס אשדוד וסיפר על החזרה לארץ: "מרגיש לי טוב לחזור, אני שמח מאוד, כיף להיות ליד המשפחה והחברים, להתאוורר קצת אחרי הרבה שנים שהייתי רחוק מכולם. הייתה לי כאן קבלת פנים מעולה וחמה, גם מהשחקנים גם מהצוות וכמובן מההנהלה. הייתי תקופה ארוכה בחו"ל אז כבר התרגלתי להיות לבד, רחוק מההורים, מהחברים, אבל כמו שאמרתי כיף גדול לחזור לשחק ליד הקרובים".

כיצד הוא מרגיש באשדוד: "אני מאוד שמח כאן. היום אני יודע שההחלטה שקיבלתי הייתה נכונה. זה מה שהייתי צריך, מקום חם שרוצה לעזור לשחקן ובו זמנית גם מועדון שרוצה להצליח ולהיות למעלה בטבלה".

מה הופך את מ.ס אשדוד למועדון ביתי: "סוג האנשים שנמצאים כאן. אני חושב שמראש לא מצרפים לכאן שחקנים שהמנטליות שלהם שונה ממה שהמועדון מאמין בו, וזה מה שהופך את המועדון הזה לכל כך חם ומשפחתי. כולם חברים ואוהבים אחד את השני וזה הכי חשוב מבחינתי".

שחקן מ.ס. אשדוד קני סייף מול שחקן מכבי תל אביב, אנדרה ז'ראלדש. אריאל שלום
"היום אני יודע שההחלטה שקיבלתי הייתה נכונה"/אריאל שלום

ההחלטה שלו לגור באקדמיה: "מה שחשוב לי עכשיו זה להתמקד ולהתרכז רק בכדורגל ולא בדברים אחרים. האקדמיה של מ.ס אשדוד היא ברמה מאוד גבוהה ובנוסף אני גם אוהב את האנשים שעובדים בה. המכון במרחק של שני מטר ממני, האצטדיון במרחק של דקה, יש לי כאן את הפרטיות שלי, אז אני מאוד שמח כאן".

אם הוא האמין שהקבוצה תברח מהתחתית ותצא לרצף משחקים ללא הפסד: "כמובן שהאמנתי, לא הייתי בכלל מגיע לקבוצה אם לא הייתי מאמין בה, במאמן או במערכת. מהרגע הראשון שהגעתי לכאן ראיתי שיש כאן חומר טוב וצוות טוב, אז אני ממש לא מופתע מהתוצאות האחרונות. כשהגעתי דברים לא עבדו כמו שצריך בהתחלה, אבל הכי חשוב זה שתמיד הייתה לנו דרך. כל הזמן עבדנו בדרך מסוימת ושיטת משחק שהאמנו בה, וגם כשזה לא הלך רן לא השתגע. צריך לזכור שבקיץ עזבו מספר שחקנים והגיעו לכאן שחקנים חדשים, אז עד שכולם התאקלמו ועד שהתחברנו והכרנו אחד את השני לקח קצת זמן, אבל כשדברים מתחברים רואים תוצאות".

שחקן מ.ס. אשדוד קני סייף. אריאל שלום
"לקח קצת זמן, אבל כשדברים מתחברים רואים תוצאות"/אריאל שלום

היכולת שהוא מציג במשחקים האחרונים: "יצאתי בגיל מוקדם מהארץ, ולא יצאתי ממועדון גדול אלא יצאתי מרמת השרון, אז אנשים לא הספיקו לראות אותי משחק. גם כשיצאתי לבלגיה, התנתקתי, כי אני לא בן אדם של תקשורת, אני אוהב להתרכז בכדורגל ובקבוצה שלי, אולי בגלל זה אנשים לא הכירו אותי".

ההחלטה לחזור לישראל: "זה לא היה התכנון שלי לחזור לארץ בגיל כזה. היה לי המון חוסר מזל באנדרלכט, היו לי המון פציעות שהוציאו אותי מהמומנטום. הייתי חוזר מפציעה אחת ובאותו רגע נפצע פעם נוספת, ובמועדונים בסדר גודל כזה אין לך יותר מדי זמן. הכדורגל בנוי על צעירים ואנדרלכט באמת נתנה יותר לצעירים ואני מאוד מכבד את זה, וכל אחד העונה המשיך לדרכו. צריך להבין שבחיים לא הכל דבש, יש דברים בחיים שזה לא מה שתכננת בגיל צעיר, אבל היום אני מאוד שמח וזה מה שחשוב לי. אני שלם עם כל ההחלטות שקיבלתי במהלך הקריירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully