וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויטסה ודסה ניצחו, אך יודחו מהקונפרנס ליג אם טוטנהאם תנצח

ההולנדים גברו 1:3 על מורה, אך ניצחון של טוטנהאם על ראן במשחק שנדחה יעלה את התרנגולים לשלב הבא. סלביה פראג עלתה

תקציר ניצחונה של ויטסה 1:3 על מורה בקונפרנס ליג/ספורט1

שלב הבתים של הקונפרנס ליג הסתיים הערב (חמישי) עם השלמת תמונת העולות לשמינית הגמר ולשלב הנוקאאוט. מכבי תל אביב תהיה הנציגה הישראלית בשלב הבא. בבית ה' מכבי חיפה סיימה אחרונה, בעוד סלבה פראג היא העולה מהמקום השני. ויטסה ואלי דסה ניצחו 1:3 את מורה וייאלצו להמתין לתוצאת המשחק שנדחה בין טוטנהאם לבין ראן.

עלו ישירות לשמינית הגמר (מקום ראשון): לאסק לינץ, גנט, רומא, אלקמאר, פיינורד, קופנהאגן, ראן, באזל

עלו לשלב הנוקאאוט (מקום שני): מכבי תל אביב, פרטיזן בלגרד, בודו גלימט, ראנדרס, סלביה פראג, פאוק, קרבאח, ויטסה/טוטנהאם

מצטרפות לשלב הנוקאאוט (מהליגה האירופית): ספרטה פראג, פ.ס.וו איינדהובן, לסטר סיטי, פנרבחצ'ה, מארסיי, מיטיולנד, סלטיק, ראפיד וינה

טמי אברהם שחקן רומא. רויטרס
הבקיע צמד. טמי אברהם/רויטרס

צסק"א סופיה - רומא 3:2

החבורה של ז'וזה מוריניו עלתה מהמקום הראשון למרות עוד משחק בו הסתבכה. טמי אברהם כבש צמד (15 ו-53) ובורחה מאיורל הוסיף בתווך (34) מול נועלת הבית, אבל יאניק וילדסחוט, אקס מכבי חיפה, העיר את צסק"א סופיה וגם כבש את השער השני בתוספת הזמן. גם המחליף הבוסני חמזה צ'טקוביץ' מצא את הרשת (75).

עוד בוואלה!

אחרי עוד הופעה חלשה: רק 1:1 למכבי תל אביב נגד אלשקרט בארמניה

לכתבה המלאה

צפו בתקציר ניצחונה של רומא

תקציר ניצחונה של רומא 2:3 על צסק"א סופיה בקונפרנס ליג/ספורט1
יאניק וילדסחוט שחקן צסק"א סופיה. רויטרס
שער ראשון מאז עזב את מכבי חיפה. יאניק וילדסחוט/רויטרס

פרטיזן בלגרד - אנורתוזיס פמגוסטה 1:1

מוליכת הליגה הסרבית, ללא ביברס נאתכו הפצוע, שמרה על המקום השני ועלתה לשלב הנוקאאוט. אסף צור פתח בשערה של אנורתוזיס ונכנע לשער של מרקו מילובאנוביץ' בן ה-18 בדקה ה-20, אבל פנדל של לזארוס כריסטודולופולוס קבע שוויון בדקה ה-33 ולאחר מכן לא הצליחו הקפריסאים להשיג את המהפך שישלח אותם לשלב הבא. הם סיימו במקום השלישי והודחו.

שחקני פרטיזן בלגרד מודים לקהל. רויטרס
עלו בקושי. שחקני פרטיזן בלגרד מודים לקהל/רויטרס

אוניון ברלין - סלביה פראג 1:1

בקרב על המקום השני בבית ה' הצליחו הצ'כים לשמור על המקום השני ועלו שלב הנוקאאוט. הגרמים שהשיגו את כל הנקודות שלהם מול מכבי חיפה קיוו להשיג ניצחון נוסף שהיה מעלה אותם למקום השני ולשלב הנוקאאוט על חשבון סלביה, אך שער של איבן שראנץ העלה את האורחת ליתרון והרחיק את אוניון מהמקום השני, אך שער שווין מאקס קרוזה החזירו את התקווה לקבוצה מבירת גרמניה. עם זאת, אוניון לא הצליחה להשיג את המהפך, וסלביה משיגה את המקום השני והכרטיס לשלב הבא.

שחקני טוטנהאם. Craig Mercer, GettyImages
"כולנו מפחדים, יש לנו משפחות". אנטוניו קונטה על המצב הבעייתי/GettyImages, Craig Mercer

טוטנהאם - ראן

הסיפור הגדול מגיע מלונדון, שם נדחה המשחק בין טוטנהאם לראן. יממה אחרי הפרסומים על כך ששישה שחקני טוטנהאם נדבקו בקורונה, ערך היום המאמן אנטוניו קונטה מסיבת עיתונאים ובמהלכה אישר ששמונה שחקנים נדבקו ובשעות הערב המאוחרות אופ"א נענתה לבקשת הקבוצה והמשחק נדחה. על פי חוקי המפעל משחק יתקיים אם ישנם לפחות 13 שחקנים (כולל שוער) שעומדים לרשות הקבוצה, אך כמות החיוביים לנגיף עולה מבדיקה לבדיקה ועל כן הוחלט שלא לקיים את המפגש. בנוסף, נראה שלבקשת המועדון גם משחק הפרמיירליג ביום ראשון נגד ברייטון לא יתקיים.

שמות הנדבקים לא פורסמו, אולם על פי הידיעות בממלכה מדובר בסך הכל ב-16 אנשי מועדון, כולל אנשי צוות ושחקני קבוצת המילואים, ומתוכם שמונה משחקניו של קונטה. במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר: "כולם קצת מפחדים, כי יש לנו משפחות ולא ברור למה אנחנו צריכים לסכן את עצמנו. היום נמצאו עוד שני חיוביים, שחקן ואחד מאנשי הצוות, ומה יהיה מחר? יש לנו שמונה שחקנים וחמישה אנשי צוות עם קורונה והבעיה היא שכל יום יש לנו עוד נדבקים. נכון שכרגע יש לנו 11 שחקנים שיכולים לשחק מחר, אבל כבר שחקן אחד שהתאמן ואמור היה לפתוח בהרכב נמצא חיובי לקורונה אחרי האימון. זה מפחיד, כולנו היינו איתו במגע". ראן כבר הבטיחה את המקום הראשון ועבורה מדובר במשחק לפרוטוקול. תאריך חדש להתמודדות עדיין לא נקבע.

שחקן ויטסה אלי דסה. BSR Agency, GettyImages
ויטסה תמתין לתוצאת המשחק בין טוטנהאם לראן. דסה/GettyImages, BSR Agency

ויטסה - מורה 1:3

במשחק היחיד שנערך בבית ז', אלי דסה וחבריו השלימו את העבודה כשהשיגו ניצחון. כעת, ימתינו ההולנדים לראות מה תעשה טוטנהאם במשחק שנדחה, כאשר לאנגלים יספיק ניצחון בשער אחד כדי לחלוף על פני ויטסה ולתפוס את המקום השני בדרך לשלב הנוקאאוט. תומאס בוטניק פתח את מסכת הכיבושים לזכות ההולנדים בדקה הרביעית כאשר אופדה והויסמן הוסיפו עוד שניים בדקות 35 ו-40. המארחת לא הצליחה לכבוש עוד שערים ואף ספגה שער מצמק, כשכאמור ניצחון בכל הפרש של טוטנהאם על ראן במשחק שנדחה, ידיח את ההולנדים ויעלה על חשבונם את התרנגולים. אלי דסה פתח והשלים 90 דקות במדי ויטסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully