וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוער של מכבי חיפה היה רחוק שער אחד מסנסציית ענק

השחקנים של אלון חרזי כמעט מחקו פיגור 5:1 מול לה קורוניה בליגת האלופות לנוער, אך ניצחו 0:3 בלבד וסיימו את דרכם במפעל

כמה זה היה קרוב. שחקני קבוצת הנוער של מכבי חיפה הציגו את אחד המשחקים הגדולים ביותר שנראו בגילאים האלה מצד קבוצה ישראלית, והביסה הערב (רביעי) 0:3 את דפורטיבו לה קורוניה. לצערה של אלופת ישראל, התוצאה הזו לא הספיקה כדי לעלות שלב בליגת האלופות, לאור התבוסה 5:1 במשחק שנערך בספרד לפני כשבועיים.

לאחר מחצית ראשונה מאופסת, כבש יונתן ליש את הראשון של הירוקים בדקה ה-49. המחליף עידו אלמישלי, שנכנס בפתיחת המחצית השנייה הכפיל לזכות המארחת בדקה ה-60, כאשר ספיר רזון כבש את השלישי בדקה ה-82. טענות מוצדקות של שחקני מכבי חיפה לפנדל לאחר נגיעת יד של שחקן הגנה של הספרדים ברחבה לא נענו מצד השופט, ובסיום השחקנים של אלון חרזי נותרו עם המחמאות, אך סיימו את דרכם באירופה.

מאמן קבוצת הנוער של מכבי חיפה אלון חרזי. אתר מכבי חיפה, אתר רשמי
מתחילים לצמצם את הפערים בגילאים האלה". אלון חרזי/אתר רשמי, אתר מכבי חיפה

המאמן אלון חרזי אמר בסיום: "זה מאוד מאכזב לראות את הפרצופים של השחקנים עם דמעות. אני חושב שעשינו פה משחק טקטי מצוין. צריך לזכור שמדובר באלופת ספרד. בסופו של דבר שילמנו על טעויות שעשינו שם, כשספגנו שערים לא מחויבים, אבל זה הכדורגל - לפעמים צריך לעשות טעויות כדי להתקדם. כשאתה מפסיד 5:1 בחוץ אתה לא יכול למחוק הכול במחצית אחת. במחצית הראשונה עוד היינו זהירים, אבל במחצית השנייה כבר לקחנו סיכונים".

"אין לי טענות לשחקנים, הם נתנו את האקסטרה היום, וזה לא הלך". על הפנדל שלא נשרק: "ברגע שלא נשרק, מבחינתי זה נגמר. בסופו של דבר הדברים מתאזנים. אולי עם יותר ריכוז היינו נותנים עוד שער, אבל אני חושב שהכדורגל הישראלי קיבל היום הרבה רגעים יפים. אני מאמין שאנחנו מתחילים לצמצם את הפערים בגילאים ברמות האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully