וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת הודיעה: המשחק בין סכנין למכבי פתח תקוה ייערך בקרית שמונה

לאחר ההוראה על סגירת דוחא, במנהלת הודיעו כי המשחק בשבת לא ייערך במגרש בסכנין. גנאים מחה נגד סירת האצטדיון

תקציר: הפועל חדרה - בני סכנין 1:2/ספורט1

מנהלת הליגה הודיעה היום (שלישי) כי המשחק בין בני סכנין למכבי פתח תקוה בשבת הקרובה ייערך באצטדיון קרית שמונה.

חבר הכנסת מאזן גנאים נאם היום (שלישי) במליאה ויצא נגד ההחלטה לסגור את אצטדיון דוחא. כזכור, ביום חמישי האחרון הודיע משרד התעשייה והמסחר לבני סכנין כי מגרשה הביתי נסגר עד הודעה חדשה עקב חריגה מההיתרים ברישיון העסק, ויו"ר המועדון לשעבר ביקר את המהלך ואת התנהלות משטרת ישראל כלפי אוהדי הקבוצה בתום משחקה נגד בית"ר ירושלים.

"ביום שלישי האחרון היה משחק בין הקבוצה הקרובה ללבי, בני סכנין, לבין בית"ר ירושלים. על כר הדשא היה ציון 10 לצוות המקצועי, הניהולי, לקהל וכמובן לשחקנים. הופתעתי שדקה לאחר המשחק, המשטרה התנהגה בצורה בלתי אחראית. כדורי גומי, גז מדמיע לעבר ילדים ונשים. חשבתי לעצמי 'למה זה קורה? הרי בסח'נין יש ילדים ובני נוער שתורמים לא מעט למיגור תופעת האלימות והפשיעה בחברה הערבית'", אמר גנאים.

חבר הכנסת מטעם מפלגת רע"מ, שגם כיהן כראש עיריית סח'נין עד 2018 כזכור, הוסיף: "ב-18 במאי 2004 הקבוצה הזאת זכתה בגביע המדינה וייצגה את החברה הערבית בכבוד. השאלה היא, אם מה שקרה בסכנין היה קורה בנתניה, בחיפה או בבאר שבע. כשאנחנו מדברים על מיגור תופעת האלימות בחברה הערבית, אז סגירת המגרש בסכנין - היא שיא האלימות".

צפו בנאום של ח"כ מאזן גנאים

בסיום המשחק נגד בית"ר הובהל אוהד בני סכנין, נער בן 13, אל בית החולים בנהריה עם חבלות רבות בגופו לאחר שנפגע מירי רימון הלם מצד המשטרה, כך לטענת משפחתו.

יש לציין כי מעבר לאותו מקרה, גם קשר בית"ר ירושלים מרקו ינקוביץ' נפגע בראשו מבקבוק שנזרק מהיציע, כאשר המשטרה דיווחה על שבעה עצורים באצטדיון דוחא עוד לפני פתיחת המשחק. מוקדם יותר העונה כבר נרשמו אירועי אלימות נוספים במגרש הביתי של בני סכנין, במשחקים נגד מכבי נתניה והפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully