וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד אבו יונס: "אם לא רוצים את סכנין בליגה, נפרק את הקבוצה"

2.12.2021 / 17:04

המשרד לכלכלה ולתעשיה הודיע על סגירת אצטדיון דוחא בטענה של חריגה מההיתרים ברישיון העסק, יו"ר בני סכנין אמר לוואלה! ספורט: "זה נראה לי משחק בין המשטרה למשרד הממשלתי כדי לסגור את המגרש. אם לא יאשרו לנו לשחק בבית, לא נופיע למשחקים"

תקציר: בני סכנין - בית"ר ירושלים 0:2/ספורט1

משרד התעשייה והמסחר העביר הודעה לראשי האצטדיון בסכנין לפיה הם חרגו מההיתרים ברישיון העסק ועל כן יוצא צו סגירה לאצטדיון דוחא. המשמעות היא כמובן שהאצטדיון ייסגר עד הודעה חדשה להפתעת אנשי המועדון, שאישרו היום (חמישי) כי קיבלו מסרים שאכן התקבל מכתב כזה, אולם הוא טרם הועבר אליהם.

אוהדי בני סכנין חוגגים, אוהדי בית"ר ירושלים מנופפים בדגל ישראל. מאור אלקסלסי
אוהדי בני סכנין חוגגים, אוהדי בית"ר ירושלים מנופפים בדגל ישראל/מאור אלקסלסי

יו"ר המועדון מוחמד אבו יונס אמר לוואלה! ספורט בתגובה לצו הסגירה: "זה נראה לי משחק בין המשטרה לבין משרד התעשייה והמסחר על מנת לסגור את האצטדיון. עמדנו בכל ההיתרים וקיבלנו את כל האישורים, גם באופן ספציפי למשחק נגד בית"ר ירושלים, אז כנראה שלא רוצים את בני סכנין בליגה - ואם לא רוצים אז נפרק ונסגור את הבסטה. מה רוצים, שסכנין תהפוך לבית כלא? אם לא רוצים אותנו, שיגידו אחת ולתמיד ונפרק את הקבוצה באותו רגע. לאן נעבור? לשום מקום, אם לא יאשרו לנו לשחק בבית, לא נופיע למשחקים הבאים".

עוד בוואלה!

שרון מימר: "הצלחנו לבנות סגל ברמה גבוהה"

לכתבה המלאה

בשבועות האחרונים האירועים באצטדיון דוחא וגם מחוצה לו עלו לכותרות, לאחר שלפני כחודשיים אוהדי מכבי נתניה הותקפו והמועדון הגיש תלונה לתובע ההתאחדות בדרישה "לסגור את אצטדיון דוחא", בחודש שעבר גם אוהדי הפועל חיפה הותקפו וטענו ש"חיכו להם עד היציאה מהעיר" וגם המשחק נגד בית"ר ירושלים הסתיים בהשלכת בקבוק על ראשו של השחקן מרקו ינקוביץ' ובכך שאוהדי בית"ר נאלצו להגיע לעיר ולצאת ממנה בכביש מילוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully