וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל חיפה: "עד היציאה מסכנין חיכו לנו, החשש הוכח כנכון"

7.11.2021 / 8:47

בכרמל הגיבו לאירועים: "היו הערות סקסיסטיות, מתנהגים כמו אחרון האירועים בגבול עזה". מחמאות לתורג'מן: "הכי חד בליגה, חבל שרוטנשטיינר לא רואה את זה"

תקציר: בני סכנין - הפועל חיפה 2:2/ספורט1

בהפועל חיפה התעסקו בשני דברים עם סיום ה-2:2 אתמול (שבת) מול בני סכנין. ראשית עסקו בצד המקצועי, כאשר בקבוצה התאכזבו מאוד ששמטו פעמיים יתרון וירדו רק עם נקודה מהמגרש. "פספסנו הזדמנות וחבל", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו הגנתית הרבה יותר טובים בדרך כלל, אבל צריך להודות שגם נקודה במשחק חוץ כל כך קשה כמו סכנין זו תוצאה שמראה שהעונה אנחנו חזק בצמרת. הרבה קבוצות איבדו ויאבדו פה נקודות".

בקבוצה החמיאו כמובן לכובש הצמד אלון תורג'מן שממשיך להבקיע כמעט בכל משחק. "אלון בכושר הטוב בקריירה שלו, "קבע גורם בחיפה, "ידענו איזו החתמה חשובה זו שהבאנו אותו עונה שעברה. כשהוא בכושר הוא הכי חד בליגה. חבל שמאמן הנבחרת לא ראה את זה".

עוד בוואלה!

אירוע מכוער בסכנין: אוהדי הפועל חיפה טוענים כי נרגמו באבנים

לכתבה המלאה
אלון תורג'מן, חלוץ הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
הכי חד בליגה. תורג'מן/מאור אלקסלסי

הדבר השני שהעסיק לא פחות את המועדון הוא נושא האלימות שחוו האוהדים בסיום המשחק. במועדון כועסים גם על משטרת ישראל וישוחחו עם גורמים במשטרה כדי לשנות את הנוהל בו מאפשרים לקבוצה הביתית לצאת בזמן שאוהדי האורחת מחכים באיצטדיון.

אגב, מלבד אותה אוהדת שהעלתה פוסט בה הראתה את האבנים שניפצו את שמשת מכוניתה בזמן שהיא באוטו עם תינוק, אוהדים רבים נוספים חוו אלימות בסיום. "היו הערות סקסיסטיות לנשים", סיפר אחד מהאוהדים ששמו שמור במערכת והיה במשחק, "מהאיצטדיון ועד היציאה מסכנין פשוט חיכו לנו, זרקו אבנים, קיללו וניסו לתקוף אותנו. זו הייתה חוויה שהיא סיוט. מישהו חייב לשים לזה סוף".

אוהדי הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
יצאו מסכנין בתחושות קשות. אוהדי הפועל חיפה/מאור אלקסלסי

אותו אוהד סיפר שבניגוד לאותה אוהדת, אוהדים רבים החליטו להגיע הפעם ללא הילדים שלהם: "אנשים כבר הגיעו למצב שהם מעדיפים לא להביא את המשפחות לסכנין מהחשש ואתמול החשש הזה הוכח כנכון. אסור שזה יקרה, המשטרה גם חייבת להסיק את המסקנות. במקום שינעלו אותנו היו צריכים להוציא אותנו ראשונים, לאפשר לנו לצאת מהעיר ואז להוציא את אוהדי סכנין. איפה ההגיון של המשטרה שהוציאה אותם כדי להתארגן ולחכות לנו?" במשטרה אגב הוגשו תלונות ואלו ינסו להגיע למתפרעים.

אוהד נוסף שנכח במשחק בדוחא סיפר על ההתרחשויות: "הסיפור הוא ההתנהגות של אוהדי סכנין, אתם שטוענים שנים לקיפוח וגזענות מתנהגים כמו אחרון המחבלים בגבול עזה. ליבי עם האוהדת היקרה שנאלצה לעבור את הלינץ' הזה כשיש לה תינוק קטן, כאבא לתינוקת אני לעולם לא אקח אותה למגרש המזעזע הזה. לאחר המקרה שאוהדי נתניה נרגמו באבנים והמגמה נמשכה אתמול הכתובת על הקיר, אם יקרה פה משהו למישהו האחריות תיהיה שלכם. תסגרו את המגרש הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully