וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "הצלחנו לבנות סגל ברמה גבוהה"

מאמן בני סכנין התראיין לתכנית הספורט של 103FM והתייחס לתחושות לאחר ה-0:2 על בית"ר ירושלים והסביר את הצלחת הקבוצה

תקציר: בני סכנין - בית"ר ירושלים 0:2/ספורט1

לאחר הניצחון הגדול של בני סכנין אמש (שלישי) 0:2 על בית"ר ירושלים, התראיין הערב שרון מימר לתכנית הספורט של 103FM וסיפר על תחושותיו לאחר שקבוצתו השיגה את ניצחונה הביתי השני העונה. בנוסף, התייחס מימר למצב הקבוצה ולהצלחתה עד כה העונה.

"הכדורגל מורכב משני מצבים - הגנה והתקפה. בשער הראשון, כשהשחקנים עשו את זה בצורה טובה, הגיעו למצב ועשו מזה גול זה הסיפוק", אמר מימר. "בגול השני אתה יודע שאתה הולך במערך מסויים, כמו היהלום. הוא בא מכדור שלקחנו והתנפלנו עליו, זה גם היה הסיומת של בירם כיאל. זה דברים קטנים שלא תמיד רואים, אתה יודע שהצלחת במה שעשית ובתוכנית משחק שלך - זה הסיפוק הכי גדול".

המאמן התייחס לבירם כיאל, קשר הקבוצה, שהצטיין אמש: "מעבר לזה שהוא שחקן מצוין הוא גם אישיות מצוינת. הוא נותן לסכנין ערך נוסף ודוחף אותה למקוצות שאנחנו רוצים. שנה שעברה לא הייתה קבוצה מספיק טובה לידו והשנה אני חושב שהצלחנו, גם בזכות ההנלה, לבנות סגל שחקנים ברמה מאוד גבוהה. היום יש לבירם עזרה ובגלל זה הקבוצה מצליחה יותר טוב משנה שעברה. אני מאוד מרוצה מהסגל שיש לי".

על האמירות לגבי החלפת הקבוצות כמאמן בעונה, שיתף: "אני מודע למה שמדברים וחלק מזה נכון. אולי השם שלי בפרונט של הדבר הזה אבל יש מאמני נבחרת, ובכירים ממני, שעברו שלוש קבוצות בעונה. זה ההווי של הכדורגל. אני לא לוקח את הדברים יותר מדי קשה ועושה מזה דרמה, אני גם עולה אחרי הפסדים. כל המאמנים נמצאים באותו הווי של חילופים. לא פשעתי - ניסיתי ולא הצלחתי".

"מתחילת העונה הצהרתי שבני סכנין ראויה לפלייאוף עליון. אנחנו נתעסק אך ורק בעשייה. מעבר לפלייאוף עליון לא צריך לדבר - נשמח אם יהיה מעבר", סיכם מימר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully