וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגג עדיין ממתין לתעודת היושר: שנה לעסקת בן ח'ליפה

עודכן לאחרונה: 7.12.2021 / 20:12

12 חודשים עמוסים עברו על משה חוגג ובית"ר ירושלים מאז ה-7 בדצמבר 2020. ההכרזות, הפסטיבל ומה שנשאר מהחגיגה. תזכורת

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג צופה במשחק של בית"ר ירושלים עם שייח' חמד בן ח'ליפה/דוברות בית"ר ירושלים

"היסטוריה: השיח' חמד בן ח'ליפה רכש 50 אחוז מבית"ר ירושלים". כך בדיוק קראה הכותרת בוואלה! ספורט לפני שנה בדיוק, ב-7 בדצמבר 2020. "אחרי שהמשא ומתן הושלם בסוף השבוע, משה חוגג נכנס לשותפות עם איש העסקים מהאמירויות: 'מצעידים את המועדון לימים חדשים של דו-קיום'. בן ח'ליפה התחייב להשקיע למעלה מ-300 מיליון שקל ב-10 השנים הקרובות, בנו יהיה נציגו במועדון".

איזו חגיגה.

12 חודשים חלפו וקשה להאמין שכך נראתה המציאות של בית"ר ירושלים. פסטיבל תקשורתי, תמונות, חתני שמחה, סכומי כסף אדירים שנזרקים לאוויר. מציאות? מציאות מדומה.

בדיוק ביום בו מעצרו של משה חוגג הוארך בשבוע נוסף, מציינים שנה להכרזה של בית"ר ירושלים. מה קרה מאז? השיח' לא הצליח להציג תעודת יושר ועקבותיו נעלמו, מלחמות לה פמיליה, מכות קשות ביציעים, משה חוגג הודיע שהוא עוזב והמועדון עומד למכירה, משה חוגג נעצר תחת חשדות לפשעים חמורים ובוודאי שכחנו דבר או שניים.

אלו רק תריסר חודשים ובכדורגל באמת מדובר בזמן קצר. אבל ה-7 בדצמבר 2020 - גם בגלל הכיסוי התקשורתי שחרג מגבולות מדורי הספורט - נראה במבט לאחור כמו מערכון מוצלח (תלוי את מי שואלים) של תכנית סאטירה.

משה חוגג עם השייח בן חליפה בדצמבר 2020. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
שנה אחת בלבד חלפה מהרגע הזה/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

וכך נכתב באתר הרשמי של בית"ר ירושלים באותו 7 בדצמבר

"יום היסטורי ומרגש בתולדות בית"ר ירושלים. היום בשעות הצהריים נחתמה עסקת שותפות בבעלות על הקבוצה בין מר משה חוגג לשייח חאמד בן ח'ליפה אל-נאהיאן.

"השייח, אשר נחשב לאחד האנשים המכובדים באיחוד האמירויות, וחלק ממשפחת המלוכה, רכש לאחר משא ומתן ארוך כ-50 אחוז מהבעלות של המועדון, כשההתחייבות להשקעה שלו תעמוד על למעלה מ-300 מיליון ש"ח בעשר השנים הקרובות (כולל החזר השקעת בעלים).

"הכסף אשר ייכנס לקופת המועדון ישמש בראש ובראשונה להשקעה בתשתיות, נוער ורכישת שחקנים פוטנציאליים להתפתחות. כמו כן, יוקם דירקטוריון חדש לקבוצה שיכלול גם את בנו של השייח', מוחמד בן חאמד בן ח'ליפה, אשר יהיה נציגו בכל הקשור למועדון.

"הבעלים משה חוגג אמר דקות לאחר החתימה: 'ערב חג החנוכה המנורה הבית"רית נדלקת באור חדש ומרגש במיוחד. אנחנו מצעידים ביחד, כולנו, את המועדון לימים חדשים של דו קיום, הישגיות ואחווה למען המועדון והקהילה שלנו ולמען הספורט הישראלי".

השייח' חמד בן ח'ליפה אל-נאהיאן אמר: "אני נרגש להיות שותף במועדון כזה מפואר כפי ששמעתי עליו ובעיר כזו, עיר הבירה של ישראל ואחת הערים הקדושות בעולם. שמעתי רבות על השינוי המתחולל במועדון ועל הדרך שבה הדברים מתנהלים, ואני שמח לקחת חלק בכך.

אנחנו רואים לנגד עינינו את התוצאה הפנומנלית של פירות השלום והאחווה בין העמים ומתווים הלכה למעשה דרך חדשה בקירוב לבבות בין העמים באמצעות הספורט. נעמיד ביחד קבוצה שתשאף הכי גבוה ורחוק שאפשר מתוך רצון לראות את בית"ר ירושלים מגיעה לבמות הגבוהות ביותר בכדורגל. יאללה בית"ר!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully