וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ההתבטאות החריגה: ג'וד בלינגהאם ספג קנס כבד

בורוסיה דורטמונד גיבתה את הקשר הצעיר שהזכיר כי שופט הקלאסיקר הושעה בעבר לחצי שנה בחשד לטיית תוצאות משחקים, אך ההתאחדות הגרמנית הענישה בחומרה

כל שערי המחזור ה-14 מהליגה הגרמנית/ספורט1

ההתבטאות החריגה של ג'וד בלינגהאם, קשר בורוסיה דורטמונד שמיד לאחר הקלאסיקר נגד באיירן מינכן
בשבת תקף בחריפות את שופט המשחק, עלתה לו ביוקר.

בשבת הפסידו הצהובים שחורים 3:2 בעקבות פנדל דרמטי שהוענק לקראת הסיום כתוצאה מנגיעת יד ברחבה של מאטס הומלס. שחקני דורטמונד לא חסכו בביקורת והבהירו היטב מה הם חושבים על ההחלטה שהוגדרה על יד חלקם כ"סקנדל", אבל בלינגהאם הצעיר היה הבוטה מכולם כשאמר למיקרופונים: "נתתם לשופט שהיטה תוצאות בעבר לשפוט במשחק הכי גדול בגרמניה, למה אתם מצפים?".

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן עם ג'וד בלינגהאם שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
דורטמונד גיבתה, ההתאחדות הענישה בחומרה. בלינגהאם/רויטרס

הבוקר (שלישי) הודיעה ההתאחדות הגרמנית כי בלינגהאם נקנס ב-40 אלף יורו בעקבות ההתבטאות החריגה, אולם לא ספג עונש השעיה ויעמוד לרשות מרקו רוזה כרגיל. עם זאת, הקנס הכבד לא יהיה העונש האחרון שעלול לספוג בלינגהאם, מכיוון שהוגשה תלונה במשטרה המקומית שכעת חוקרת אם להגיש כתב אישום נגד בלינגהאם בעקבות דבריו על השופט פליקס צווייר.

כידוע, בלינגהאם התייחס להשעייתו של צווייר למשך חצי שנה בשנת 2005 בחשד להטיית תוצאות משחקים. במועדון גיבו את בלינגהאם והמנהל המקצועי מיכאל צורק אף טען: "הוא היה מאוד אמוציונלי ומאוכזב, הוא לא היה צריך להגיד את זה, אבל הוא לא אמר שום דבר לא נכון ואני לא חושב שצריכה להיות ענישה במקרה זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully