וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפרצות קורונה בטוטנהאם, המשחק נגד ברייטון בשבוע הבא יידחה?

רגע לפני התקופה העמוסה ביותר של השנה עבור הקבוצות בממלכה, שישה שחקנים ושני אנשי צוות של התרנגולים נמצאו חיוביים לנגיף

שערי המחזור ה-15 בפרמיירליג/ספורט1

בשבוע שעבר בוטל לטוטנהאם משחק נגד ברנלי בעקבות סופת שלגים, אבל האם גם המשחק נגד ברייטון ביום ראשון לא יתקיים? כחלק מבדיקות הקורונה השגרתיות שעורכות קבוצות הפרמיירליג, נמצאו לא פחות משישה שחקני התרנגולים ושני אנשי מקצוע כחיוביים לנגיף.

מדובר במכה לא פשוטה לאנטוניו קונטה, המאמן החדש של הקבוצה, בדיוק בפתיחת התקופה העמוסה ביותר של השנה בממכלכה: טוטנהאם תארח ביום חמישי את ראן הצרפתית למשחק שיכריע האם היא תמשיך בקונפרנס ליג או שמא תסיים את דרכה באירופה לעונה זו, ביום ראשון אמורה להתארח בברייטון, כעבור ארבעה ימים לפגוש בחוץ את לסטר, לארח את ליברפול אחרי שלושה ימים, לארח את ווסטהאם בגביע הליגה, במחזור הבוקסינג-דיי כעבור ארבעה ימים לארח את קריסטל פאלאס, אחרי יומיים להתארח אצל סאות'המפטון וב-1 בינואר 2022 להתארח אצל ווטפורד. בסך הכל מדובר בשמונה משחקים בכשלושה שבועות.

שחקני טוטנהאם חוגגים עם יונג-מין סון. רויטרס
שמונה חולים במועדון, מהם שישה שחקניo/רויטרס

על פי החוקים באנגליה, כל שחקן שנמצא חיובי לקורונה נדרש להיכנס לעשרה ימי בידוד, כך שהנדבקים בנגיף - ששמם לא נחשף - ייעדרו לפחות משלושת המשחקים הבאים וספק גדול אם יוכלו להיכלל בסגל במשחק נגד ליברפול (19.12) גם אם ייצאו שליליים בבדיקה הראשונה מיד בסיום הבידוד.

שני שחקנים שנעדרו מהמשחק ביום ראשון נגד נוריץ' בגלל "מחלה" היו אמרסון רויאל ובריאן חיל. נזכיר כי בחודש אוקטובר שני שחקני טוטנהאם נמצאו חיוביים לקורונה, אחד מהם היה יונג מין סון שבתקשורת האנגלית אושר שהוא ביצע שתי בדיקות נוספות מיד לאחר מכן, נמצא בשתיהן שלילי וחזר מיידית לאימונים ולסגל.

12 חיוביים מתוך 3,154 בדיקות בפרמיירליג

מהפרמיירליג נמסר כי בסבבי הבדיקות שנערכו השבוע נמצאו 12 חיוביים לנגיף, מהם כנראה אותם שמונה אנשי טוטנהאם ושם אחד שנחשף הוא של החלוץ איבן טוני, שברנטפורד אישרה כי נדבק ולא עמד לרשותה כבר ב-2:2 נגד לידס שלשום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully