וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולאנד: "סקנדל, שופט שחצן", בלינגהאם: "נותנים לשופט מושחת לשפוט כזה משחק?"

עודכן לאחרונה: 4.12.2021 / 23:07

כעס גדול בדורטמונד אחרי ההפסד לבאיירן, הולאנד: "השופט התנהג כמו שחצן... אני צריך להירגע". בלינגהאם: "למה ציפיתם?", רוזה: "מר צווייר מוזמן לשפוט במשחקים נוספים של דורטמונד כדי להציב עוד כמה מכשולים בדרך שלנו". ג'אן: "השופט נתן לבאיירן את המשחק"

תקציר: בורוסיה דורטמונד - באיירן מינכן 3:2/ספורט1

באיירן מינכן ניצחה הערב (שבת) 2:3 את בורוסיה דורטמונד בחוץ, במסגרת המחזור ה-14 בבונדסליגה. יוליאן בראנדט (5) וארלינג הולאנד (48) כבשו לזכות הצהובים-שחורים, רוברט לבנדובסקי כבש צמד מול האקסית (9 ו-77 בפנדל) וקינגסלי קומאן (44) מצאו את הרשת עבור האלופה, שהגדילה את הפער בפסגה לארבע נקודות.

ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד. Joosep Martinson, GettyImages
רתח מזעם. הולאנד/GettyImages, Joosep Martinson

מי שמאוד לא אהב את השיפוט במשחק היה ארלינג הולאנד שצייץ מחדש את הציוץ שבישר כי מי שישפוט במשחק יהיה פליקס צווייר. הולאנד הוסיף אימוג'י של אצבע מצביעה למטה בבוז. הולאנד התייחס כנראה אל הפנדל שקיבלה באיירן וגם לעובדה שמרקו רויס לא קיבל פנדל אחרי שהוכשל ברחבה על ידי לוקאס הרננדז.

אחרי המשחק אמר הנורבגי: "זה היה סקנדל כל מה שהיה עם השופט. היה פנדל ברור על רויס. שאלתי את השופט למה הוא לא הלך לראות. הוא אמר שאין צורך כמו שחצן .... לא, לא. אני צריך לעצור את עצמי ולהירגע קצת. הוא היה שחצן ואני לא אגיד יותר מזה".

גם ג'וד בלינגהאם כעס מאוד על השריקה לפנדל אחרי נגיעת היד של מאטס הומלס ואמר: "זה לא פנדל. הומלס אפילו לא מסתכל על הכדור ונלחם כדי לא לגעת בו. אתה נותן לשופט שהיטה תוצאות בעבר לשפוט במשחק הכי גדול בגרמניה. למה אתם מצפים?".

בלינגהאם התייחס בדבריו לכך שצווייר הושעה בעקבות פרשת הטיות משחקים שהייתה בגרמניה ב-2004.

מרקו רויס עצמו אמר שהיה עליו פנדל ברור. אמרה ג'אן אמר שהתיקול של הרננדז על רויס היה פנדל ברור ושהשופט נתן לבאיירן את המשחק.

מאמן דורטמונד מרקו רוזה: "כולנו ראינו מה קרה. התיקול על מרקו רויס זה פנדל ברור. נגיעת היד של מאטס הומלס הייתה גבולית מאוד וזה חבל. מר צווייר מוזמן לשפוט עוד כמה משחקים של דורטמונד כדי להציב בפנינו עוד כמה מכשולים".

תומאס מולר נשאל לגבי ההכשלה של לוקאס הרננדז על מרקו רויס ואמר: "אפשר היה לתת שם פנדל. אני יכול להבין את התסכול והכעס, אבל אני גם יכול להבין את השופט. בואו נדבר על המשחק. השער הראשון של דורטמונד כנראה עזר לנו. נכנסנו למרווחים בקלות לאחר מכן, השערים נכבשו אחרי טעויות. היינו צריכים להוביל במחצית הראשונה ועשינו את זה. במחצית השנייה אני לא יודע אם הגיע לנו לנצח עם הצורה בה שיחקנו".

נאגלסמן התייחס לעובדה שלבנדובסקי כבש צמד ואמר: "הוא כבש את השערים המכריעים והחזיר לאוהדי דורטמונד על כל הקריאות 'מסי מסי' שהיו באצטדיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully