וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל האופציות על השולחן": אנסלד ג'וניור רומז על שינוי בחמישייה

אחרי ההפסד השלישי ברציפות של וושינגטון וויזארדס, המאמן אמר: "צריכים למצוא דרך כדי להחזיר לעצמנו את המוג'ו". האוהדים ביקרו את ההחלטה להחליף את אבדיה דווקא כשנכנס לעניינים

שחקני וושינגטון וויזארדס מתאמנים לקראת המשחק נגד אורלנדו/מתוך הטוויטר של וושינגטון

מספר שעות לפני שוושינגטון וויזארדס ודני אבדיה התארחו אצל אינדיאנה פייסרס, בארצות הברית הסכימו ש"משהו רע עובר על קבוצתו של ווס אנסלד ג'וניור". לכן, כתבי ואוהדי הקבוצה לא הופתעו כשהלילה (בין שני לשלישי) היא נכנעה בפעם הרביעית בחמשת המשחקים האחרונים ולראשונה העונה בפעם השלישית ברציפות, 116:110 באינדיאנפוליס.

דני אבדיה שותף ל-16 דקות בלבד ובהן קלע רק 2 נקודות (1 מ-4 מהשדה), אבל המספרים מראים שבדקות הדי מועטות שלו על המגרש הוויזארדס הסתדרו טוב יותר מול המארחת, וברשתות רבים הביעו פליאה כאשר אבדיה ירד מהפרקט בחזרה לספסל דווקא אחרי שני מהלכים טובים שלו בהתקפה ברבע השני.

"זה היה נראה שיש משהו טוב בשיתוף הפעולה בין דני, ביל וקוזמה", כתב אחד האוהדים ואחר הוסיף בציוץ ביקורתי ש"העובדה שאנסלד מוציא את אבדיה אחרי שני מהלכים טובים אומרת את כל מה שאתם צריכים לדעת".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול אינדיאנה פייסרס. רויטרס
"כל האופציות על השולחן". דני אבדיה יקבל הזדמנות בחמישייה?/רויטרס

"זה קשה מאוד לחזור כשאתה בפיגור כבר ברבע הראשון וצריך להילחם לכל אורך המשחק", אמר המאמן אחרי שקבוצתו הפסידה פעם שנייה תוך 24 שעות ומהרבע השני ועד הסיום הייתה כמעט כל הזמן בפיגור דו ספרתי, להוציא צמצום פערים קל וזמני ל-8 הפרש מול הקבוצה שאותה הדיחה בעונה שעברה בקרב הפליי-אין על הכניסה לפלייאוף.

"אנחנו צריכים למצוא דרך כדי להחזיר לעצמנו את המוג'ו. כל האפשרויות נמצאות על השולחן", הוסיף אנסלד ג'וניור כשנשאל אם קיימת אפשרות שיבצע שינויים בחמישייה הפותחת, "אנחנו לא נמצאים במקום בו אנחנו רוצים להיות, כך שנצטרך לבחון את הדברים ולראות מה אנחנו אוהבים ומה לא עובד".

כשנשאל המאמן במסיבת העיתונאים על האפשרות שאבדיה יקבל יותר הזדמנויות כרכז, אמר: "רציתי שיהיה לנו יותר גודל בצבע בתקווה שקבוצות יקחו פחות כדורים חוזרים נגדנו, אבל זה לא עבד. ניתן לו את ההזדמנות מעת לעת, כי ראינו את קוזמה עושה זאת ומוריד את הלחץ מבראדלי ביל. נלמד מהי הדרך הטובה ביותר להשתמש בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully