וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו טעות מצערת, דגלי הקוונים לא נגנבו או הועלמו"

יממה לאחר הפארסה במשחק בין הפועל תל אביב להפועל ירושלים, יריב טפר, מנכ"ל איגוד השופטים, התראיין ב-103FM: "השופט הרביעי היה בטוח שהוא הביא איתו את הדגלים"

עיכוב שריקת הפתיחה במשחק של הפועל תל אביב מול הפועל ירושלים בשל היעדר דגלי הסימון של הקוונים/ספורט1

"פרשת הדגלים" לא יורדת מסדר היום. שעות ספורות אחרי שאיגוד השופטים הודיע רשמית על השעיית כול צוות השיפוט אתמול (ראשון) במשחק בין הפועל תל אביב להפועל ירושלים בעקבות פתיחת המשחק באיחור של 12 דקות מכיוון שלקוונים לא היו דגלים, התראיין מנכ"ל האיגוד יריב טפר בתכנית הספורט ב-103FM.

דגל הקוון המאולתר במשחק של הפועל תל אביב מול הפועל ירושלים. ברני ארדוב
חדר ההלבשה לא נפרץ והדגלים לא נגנבו/ברני ארדוב

תחילה הצהיר טפר כי החשד שהתבצעה גניבה לא קיים: "מהרגע הראשון לאחר הבדיקה שעשינו, לא ייחסו לאף אחד גניבה והעלמה של הדגלים. יש הליך בו הקבוצות מביאות את מדי המשחק שלהם כדי שהשופט יבחן אותם ויראה שאין שום בעיה. חזרו השופטים מהחימום והתכוננו לעלות לדשא, ואז שאלו את השופט הרביעי איפה הדגלים. הוא אמר שהם היו בתיקו והוא לא מוצא אותם. השופט היה בטוח שהוא הביא איתו את הדגלים".

כשנשאל טפר על כך שתחילה דווח שהחשש הוא שהדגלים נגנבו מחדר ההלבשה, המשיך: "לא אמרו לאף אחד שהציוד נגנב, אלא שלא מוצאים את הדגלים. לרגע לא אמרו שגנבו או פרצו לנו. כל הצוות נענש כי אנחנו מצפים מכל השופטים, לא רק בליגת העל, לבדוק שכל הציוד תקין ונמצא. היה ולא, צריך להרים דגל ולהגיד שיש בעיה. אנו חושבים שהעונש מידתי, קרתה טעות מצערת ששמה אותנו באור לא חיובי בלשון המעטה, אך לזכותם ייאמר שאין לצוות השיפוט שום עבר של התנהלות דומה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully