וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאסמירו: "הגעתו של אמבפה לא תפגע במעמדו של ויניסיוס"

שחקן ריאל מדריד התייחס לאפשרות שכוכב פריז סן ז'רמן יגיע לברנבאו: "הוא שחקן מצוין ויכול לשחק לצד כל אחד בעולם"

תקציר: כל שערי המחזור ה-15 של הפרמיירליג/ספורט1

ריאל מדריד מתכוננת לקראת המשחק מחר (שלישי) מול אינטר במסגרת מחזור הנעילה של שלב הבתים בליגת האלופות, אך במקביל בבלאנקוס נערכים לקראת ה-1 בינואר - התאריך בו יוכל שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה לנהל משא ומתן עם מועדונים אחרים. אפשרות מעברו של הכוכב לסנטיאגו ברנבאו בקיץ הקרוב עלתה שוב ושוב בחודשים האחרונים, כאשר אמו של אמבפה התבטאה לא אחת בנושא חוזהו של בנה במועדון הפאר הצרפתי.

שחקן ריאל מדריד קאסמירו התייחס להגעתו האפשרית של אמבפה לקבוצה במסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול אינטר מחר: "הוא לא שחקנו שלנו, כך שזה קשה לדבר על מישהו שלא איתנו", אמר בפתיחת דבריו. כשנשאל על האפשרות שהגעה שלו תפגע במעמדו של ויניסיוס ענה הברזילאי: "הוא שחקן נהדר ויכול לשחק עם כל אחד בעולם, כולל ויניסיוס. אני אוהב כדורגל, וכל מי שאוהב כדורגל יודע שאמבפה הוא שחקן מצוין".

קיליאן אמבפה מול קאסמירו, ריאל מדריד מול פריס סן ז'רמן. רויטרס
"הוא מתאים לצד כל שחקן בעולם". קאסמירו ואמבפה/רויטרס

חוזהו של קיליאן אמבפה עם סגנית אלופת פריז סן ז'רמן מסתיים בקיץ 2022, כאשר החל מחודשו הראשון של השנה האזרחית החדשה, יוכלו קבוצות אחרות לפנות לשחקן ולנהל עמו מגעים. במועדון הצרפתי זעמו על ריאל מדריד על כך שחיזרה אחרי הכוכב עוד לפני כן, כאשר בבירת צרפת לא מוותרים וממשיכים במאמצים להשאיר את אמבפה ולהאריך את חוזהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully